Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מיקי גולן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מיקי גולן הוא מעצב שיער בעל מספרה בראשון לציון מערב, אשר פועלת כבר למעלה מ- 11 שנה. במספרה צוות מקצועי ואדיב המציע מגוון רחב של שירותים, כולל: עיצוב שיער, החלקה יפנית, תוספות שיער, תסרוקות ערב מיוחדות, הלחמת שיער, בניית ציפורניים ועוד. למיקי יש ניסיון של יותר משלושה עשורים בתחום, והוא זה שהביא לראשונה את כל הנושא של הלחמת שיער לארץ. בואי להקדיש זמן איכות לעצמך. לתיאום תור למספרה, התקשרי עוד היום.

עוד פרטים

מידע נוסף על מיקי גולן

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

מספרות ועיצוב שיער

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9523829

פקס 03-9517021

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מיקי גולן
נווט

יצירת קשר עם מיקי גולן

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על מיקי גולן

1.7
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 5
זמינות 2.3
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 1.8
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יחידות שיער ברמה נמוכה מאוד, מתרוממות, יורדות אחרי חפיפה וגם אחרי שהלכנו לאחר שיתקן - גילינו שלא מקורי, לא טבעי ולא מדובר ברשת. תחסכו מעצמכם את מפח הנפש!
יחידת שיער ברמה נמוכה - השיער נושר ממנה והצבע דוהה. הדבק מתקלף תוך זמן קצר - טוען שמשתמש בטכנולוגיה שהשיער נדבק ב"ואקום " בפועל משתמש בדבק שניתן לקנות באינטרנט .
מרגיש הכי מרומה שיש. המספרה ברמה מאוד נמוכה מכונות תספורת ישנות שמדי פעם מפסיקות לעבוד תוך כדי תספורת, הכל מלא שיערות ומלוכלך , הכסא השולחן וכל המכונות עצמן. אף מכונה לא עוברת חיטוי , הוא סיפר אותי שעוד היה על המכונה שיערות של האדם שלפני. סיפר בחוסר מקצועיות , סיפר ממש מהר ויצא די עקום ברמה שהייתי צריך לתקן לבד. עשה שימוש בתער כדי להוריד את השיער בשביל להדביק את יחידת השיער, התער בו השתמש לצערי כנראה עשה בו שימוש גם באדם שלפני כי הוא פשוט היה על השולחן כתער היחידי (בדרך כלל תשימו לב שאצל ספרים לאחר שימוש בתער זורקים אותו על הרצפה ומוציאים חדש לכל אדם). היחידת שיער ברמה לא טובה , הצבע דוהה מהר , הדבק יוצא תוך זמן קצר - תוך פחות משבוע כבר התחיל לצאת. משתמש בטכנולוגיה T3 בפרסומיו . בפועל משתמש בדבק " Activ Aqua Bond 3" . שניתן למצוא באמזון או בכל מקום אחר.באתר של המקום ממנו הוא מזמין את יחידת השיער כתוב שאפשר ללכת לסאונה , בניגוד למה שהוא אמר שסאונה ומקלחות חמות ממיסות את הדבק . בנוסף אם אתם מעוניינים להדביק בעצמכם הוא מוכר שפורפרת קטנה שמספיקה לכ 4 הדבקות ב 200 ש"ח. לכל מי שרוצה לעשות יחידת שיער ממליץ ללכת לכל מקום אחר רק לא לשם. כל ביקור נוסף של הדבקה ותספורת עולה 250 ש"ח הוא טוען שצריך פעם בחודש ,אבל צריך לעשות את זה לעיתים הרבה יותר קרובות כי הדבק פשוט יוצא . היחידה מחזיקה כ 6 חודשים בלחץ ועולה 4000 ש"ח - מחיר מאוד גבוה ואפילו מופרך למי שמבין בתחום. ניסה למכור גם אביזרים נלויים שמפו מיוחד וכו ליחידה על מנת "לשמור על חייה" כשבפועל הדבר לא נצרך באמת. ( אפשר להשתמש בשמפו תינוקות ללא מלחים .) הכיסא , הרצפה וכל המכונות מלאות בשיער של אנשים שהיו לפני .מצורפת תמונה של הדבק
לא ממליצה בכלל!! חיפשתי מספרה לעשות בה תסרוקת לחתונה של הבת. הגעתי למיקי ללא שהכרתי את טיב שירותיו, הוא המליץ לי על עשיית פסים בשיער (לשיער עד הכתפיים) , על הפסים הוא הוא גבה ממני מחיר מופקע של 800 שח . ביום החתונה הגעתי לעשות תסרוקת , לא היה לו את גודל הביביליס שרציתי , לא היתה לו כל מוטיבציה להשקיע ויצאתי עם תסרוקת מזעזעת ! מזל שחברה אחרת קיבלה אותי באותו יום והצילה את המצב.
שירות עלוב ביותר . . .
לא ברור מה יותר גרוע, השירות לקוחות או התספורת עצמה. כל מה שעניין את הספר זה רק להעיף אותי מהכסא כמה שיותר מהר (בלי קשר לזה שהמספרה היתה ריקה, הוא ממש חצוף). ביקשתי תספורת ממש פשוטה והוא השאיר לי שערות קופצות מסביב לצוואר ומאחורי האוזן. מיותר להגיד שהוא לא שם לב לפרטים הקטנים או לתספורת עצמה במקרה הזה. כשביקשתי בסוף מראה לראות מאחורה הוא נורא התעצבן וכל רגע אמר ״זהו,זהו זהו״ כאילו מישהו רודף אחריו. בסופו של דבר בשבילי זה רק תוצאה מאכזבת של תספורת אבל בשבילו זה עסק שאמור לתת שירות טוב ולצפות שלקוחות יחזרו אליו.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist