Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קירה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על קירה

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9442845

טלפון נוסף 08-8561632

פקס 08-8562933

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קירה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על קירה

4
ציון כללי 3.7
מחיר 3.5
אוכל 4.1
שירות 4.3
אוירה/משלוח 4.5
אווירה 4
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
תמיד נהנה לחזור לקירה. אווירה נעימה. שרות מצוין. אוכל מצוין. קינוחים בעיקר גלידת הקוקוס שלהם.
המסעדה נמצאת ליד גבעת יונה
ובערב נפרש נוף מרהיב של הנמל והים שניתן לראות מבחוץ, השירות מעולה והמקום נראה ממש טוב. האוכל כמו בכל מסעדה אחרת, לטעמי מקום קצת יקר לעומת מסעדות אחרות אבל ניתן בהחלט להגיע אליו מדי פעם וליהנות מהאווירה. בתמונה חזה עוף שהזמנתי ועלה לי 69 ש"ח.
יקרה ולא טעימה כמו פעם
ראשית הכול - מסעדה יקרה, אך לצערי מחיר אינו שווה לאיכות האוכל. מסעדה נקיה, שרות טוב. אך מנות לא טעימות. גלידה מתוקה וזהו, ללא טעם טבעי. קפה רגיל.
מקום איכותי ששומר על רמה גבוה לאורך שנים
אני ובעלי חגגנו 9 שנות נישואים אתמול, לציון יצאנו למסעדה שבה היה הדייט הראשון שלנו- קירה. מסעדה טובה מאוד: האווירה נעימה, השירות של המלצרים מקצועי אבל גם מפנק. מיקום מושלם. גם באוכל, למרות שאולי התמחור אולי גבוה ה שווה כל שקל כי מקבלים מנות איכותיות בגודל משביע. רצינו ראשונות וקינוח. הזמנו מנת קבבונים ומנת שניצלונים, רצינו להוסיף קערת ציפס. המלצרית המליצה לנו להזמין במקום ראשונה + תוספת, מנה עקרית של שניצלים , שיוצא יותר זול, שזה מאוד יפה מצידה, בכלל לא חשבנו להסתכל בעיקריות. 2 המנות היו גדולות, יפות וטריות. הגשה יפה. לקינוח הזמנו סופלה שוקלד שהיה בין הטעימים שאכלתי לאחרונה. לסיכום, זה לא מובן מאליו שבמקום ממשיך לשמור על רמת מצויינות כזאת לאורך שנים. פשוט כל הכבוד.
שוב ושוב ושוב
אחת המסעדות הטובות ביותר באשדוד. אנחנו עם המשפחה חוזרים לשם שוב ושוב. האוכל ממש טוב והשירות סופר מהיר. המחיר טיפה יקר אבל עדיין אני ממליצה בחום!!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist