Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על קפה פאזל

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

מסעדות

מאפיינים נוספים

מסעדות רומנטיות

משלוחי אוכל

אפשרות ישיבה בחוץ

מתחם ידידותי לילדים

אינטרנט אלחוטי

ארוחות בוקר

על הים

עוד פרטים

סגנון המסעדה

בר מסעדה

סוגי מטבחים ומאכלים

בשרים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9443017

טלפון נוסף 08-8645931

פקס 08-8645931

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קפה פאזל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על קפה פאזל

3.8
ציון כללי 5
מחיר 3.4
אוכל 3.6
שירות 3.7
אוירה/משלוח 3.9
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אוירה מצוינת
כיף להיות שם ואם אני רוצה נוף יפה ה ואוכל טוב אני לא מהססת אני ישר קופצת לשם.
חוויה מהנה
נהנתי מכל רגע במסעדה. השירות היה נפלא ונעים, האוכל נהדר והמחירים תואמים אותו. אווירה רגועה שלווה ואינטימית עם מוזיקה טובה. לסיכום :שווה ביקור!!
מקום יפה, אוכל טוב, שירות מעולה
קיימנו מפגש משפחתי במקום, בנוכחות רחבה יחסית (15-20 איש). כבר כשהגעתי הופתעתי מכך שהצליחו לסדר לנו מקום לכלכך הרבה אנשים בתחומי במסעדה עצמה (ולא בחוץ, כי כבר היה ערב והיה קריר). ויזואלית, המקום נעים מאוד לעין וניכר כי ישנה השקעה הן בפנים והן בחוץ. מבחינת ניקיון, המקום נראה נקי ומוקפד - כולל השירותים. נושא חשוב מאוד שלא בכל מקום מקפידים עליו לצערי. אכלנו לא מעט, ומחר מעט מנות שהוגשו לנו. סה"כ אהבתי את כל מה שהוגש. האוכל היה טעים, טרי ומוכן כהלכה. מבחינת השירות, הוקצו לנו שני מלצרים מקצועיים ואדיבים מאוד. בתחילה לא האמנתי שיוכלו להסתדר עם כמות האנשים והעומס, אך הם הוכיחו לי אחרת לחלוטין. בעיקר התרשמתי מכך שבשולחן אינטנסיבי יחסית המלצרים מצאו פנאי להיות אדיבים, לתת יחס לכל סועד ולספק לכל סועד את ההרגשה שנותנים לו יחס כמעט אישי. סה"כ מאוד נהנינו במקום.
מקום נחמד בכללי
על החוף, האוכל בסדר גמור לא מתעלה על מסעדות אחרות בחוף אך האווירה והניקיון נחמדים מאוד
פלוס על האוכל מינוס גדול על השירות
פעם בחודש אנחנו נפגשים כל המשפחה ויוצאים לאכול במסעדה או בית קפה הפעם החלטנו לצאת לפאזל באשדוד בעיקר בשל ההמלצה החמה על הקינוחים שקיבלתי. הזמנו סלט טונה, סופלקי שווארמה, קרפציו, צולולו, וטוסט אבולעפיה. האוכל בסך הכל לא היה רע בכלל. יחד עם זאת המלצרית שפכה על אבא שלי 2 בקבוקי בירה וכוס מים, גיסתי קיבלה מנה חריפה שלא סומן בתפריט שהיא חריפה וגם המלצרית לא חשבה לציין זאת והגרוע מכל בעלי קיבל טוסט עם טונה במקום בולגרית... על כל הטעויות האלה בחר בעל/מנהל במקום לציין, כי "כולם עושים טעויות". רק שהבהרתי לו שבעלי אלרגי לדגים ויש מצב שהטעות הקטנה עם הטונה תגמר בבית החולים אז יכולתם לראות שביב של אחריות. למזלנו ולמזלו הטיפול בבעלי הסתיים במנת פנסטיל וכפצוי קיבלנו שני קינוחים. טעמתי רק אחד מהם והוא היה מוצלח -כדור גלידה וניל קוקוס באמבט של שוקולד. אני לא אחזור ולו בשל התגובה של בעל המקום לכל הטעויות... מצפה למעט יותר כבוד ללקוחות ולכסף שלהם.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

23/08/2015

שלום רויטל ראשית צר לי שבחרת לפרש את תגובתי בצורה שלילית, תגובתי שהחלה בהתנצלות ורצון לתיקון הטעות הייתה הכי כנה שאפשר. לגבי רצף הארועים אגיב לכל אחד בצורה עניינית- -המלצרית היא מלצרית מנוסה ומעדה שלא בזדון וכתוצאה מכך אביך הנחמד נרטב קצת מהבירה דבר זה הובא לידיעתי רק כששוחחנו ולאחר בירור עם המלצרית היא טענה שעם פריקת המגש משב של רוח הפך את המגש וזו הסיבה למעידה. -לגבי הטורטייה- קרם הצ׳יפוטלה הוא מעט פיקנטי וברגע שגיסתך פנתה למלצרית בעניין החריפות המנה שלה הוחלפה מייד למנת פרגית פאחיטאס לפי בחירתה. -לגבי הטונה בטוסט כפי שהסברתי לכם במקום, לצערי הרב מאוד הביאו לכם בטעות טוסט של שולחן אחר ולשולחן האחר הביאו את הטוסט שלכם. מדובר בטעות מאוד טיפשית ומיותרת התנצלתי והסברתי מה לצערי קרה והצעתי לכם שנכין טוסט חדש במיידי (כפי שאגב עשינו עם השולחן השני ) אך לא רציתם. חשוב לציין שזה הרגע שנודע לי על המקרים איתכם ולאחר שהתנצלתי הסברתי שלצערי אין לי אפשרות להחזיר את הזמן לאחור אלא רק לתקן במידת היכולת אך נתקלתי בחוסר שיתוף פעולה מצידך. ניסית להמתיק בעזרת הקינוחים מסתבר שזה לא הספיק. את לא חייבת להבין וזה בסדר אך גם אין צורך להוציא דברים מפרופורציות ולדבר בשפה לא נאה. אנחנו עושים כל מאמץ לתת חווית שירות לכל אורחינו בכל מצב ועושים את זה משנת 2001 וכן לעיתים רחוקות קורות טעויות לצערנו במיוחד בשעות עומס כפי שהיה בעת ביקורכם. מאחל לך ולבני משפחתך בריאות ואושר.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist