Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קפה נמרוד - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
8:00 - 23:59
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על קפה נמרוד

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות

סוג המסעדה

בתי קפה

תחומי עיסוק נוספים

בתי קפה

מאפיינים נוספים

מסעדות רומנטיות

אפשרות ישיבה בחוץ

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות לאירועים במקום

אינטרנט אלחוטי

שירותי קייטרינג

הזמנת מקום במסעדה אונליין

הופעות אמנים במקום

ארוחות בוקר

על הים

עוד פרטים

סגנון המסעדה

בר מסעדה

מסעדות כפריות

סוגי מטבחים ומאכלים

איטלקי

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3258423

טלפון נוסף 053-9443773

טלפון נוסף 077-2133007

פקס 077-5530800

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קפה נמרוד
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 12 חוות דעת על קפה נמרוד

3.6
ציון כללי 2.3
מחיר 3.7
אוכל 4.1
שירות 3.6
אוירה/משלוח 4.2
אווירה 2.5
שביעות רצון מהמחיר 2.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הגענו ביום שבת לארוחת בוקר ועשו עלינו סלקציה , את מי כן מכניסים ואת מי לא ולמי "נותנים" להזמין ארוחות בוקר ולמי לא. כאילו שמחלקים בחינם. אחרי המתנה של 40 דקול כמעט, מכניסים אנשים בהפרש של 2 דקות אחד מהשני ואחד כן ואחד לא. פשוט בושה. במיוחד מצד המארחת ו"המנהל". בתור לקוחות קבועים לעולם לא נחזור.
שירות גרוע
היינו 4 אנשים והזמנו 2 מנות בוקר מורחבות. לא היה מקום בשולחן לאכול וישבנו כמו סרדינים. כאשר ביקשנו להוסיף שולחן נאמר לנו שאי אפשר, ולא קיבלנו שום הנחה או פיצוי על המצב.
מקום מקסים וטעים לארוחות בקר
קפה נמרוד בנמל מצטיין בארוחות בקר נדיבות עם מגוון מטבלים, תוספות ופינוקים מיוחדים והכל טעים מאד. מקום יפה, רומנטי וכיפי לבילוי של בקר ברוגע מול הים. בשישי ושבת מאד עמוס.
ארוחת בוקר מעולה, שירות פחות
ישבנו הבוקר. אומנם יש זמן המתנה לא קצר, אך ארוחת הבוקר שווה את זה. ארוחה מעולה- אוכל טרי וטעים. כנ"ל מנת הפלאפל פטריות. עם זאת, השירות של רוב המלצרים לא משהו.
לא מומלץ
הגענו ביום שישי לקפה נמרוד לאחר המלצות רבות של חברים ומאד התאכזבנו! הזמנו ארוחת בוקר זוגית אומנם הארוחה הייתה גדולה ומגוונת אבל רמת האוכל הייתה ירודה! השירות היה נוראי, המלצריות היו חמוצות ולא חייכו אפילו קצת והיה קשה מאד לתפוס את תשומת ליבן למרות שהיו הרבה מלצריות, הושיבו אותנו ליד השירותים והמטבח מה שהממש פעם בהנאה, השירותים היו מטונפים, הריצפה הייתה דביקה בקיצור חוויה לא נעימה. לשם לא נחזור.אנחנו מעדיפים איכות על כמות.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist