Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
טירמיסו - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
11:00 - 23:00
11:00 - 15:00
מוצש" - סגור
צפה בשעות הפעילות

טירמיסו, מסעדה איכותית ביותר, מציעה שירותי קייטרינג לאירועים המלווה בתפריט שף עשיר וכשר. לשירותכם: קייטרינג חלבי בניחוח איטלקי, קייטרינג חלבי הכולל תפריט דגים וכן תפריט גלאט. המסעדה מתאימה לחגיגת אירועים משפחתיים: חגיגת בר מצווה/בת מצווה, ברית ועוד, ויכולה להכיל בנוחות עד שמונים מוזמנים. קיימת גישה לנכים. לבחירתכם: מגוון מנות ראשונות, סלטים מיוחדים, מנות עיקריות מגוונות, לחמי בית, קינוחים, עוגת יום הולדת (בהתאם לבחירה), שתייה חמה וקרה. השירות אדיב וחייכני.

עוד פרטים

מידע נוסף על טירמיסו

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

מסעדות צמחוניות וטבעוניות

סוגי מטבחים ומאכלים

דגים

איטלקי

צמחוני וחלבי

מאפיינים נוספים

כשר

כשר למהדרין

משלוחים - Take Away

נקי מעישון

אפשרות לאירועים במקום

הזמנת מקום במסעדה אונליין

שירותי קייטרינג

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3212679

טלפון נוסף 053-9441932

טלפון נוסף 08-8523808

פקס 08-8523807

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טירמיסו
נווט

וידאו ותמונות של טירמיסו

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על טירמיסו

4
ציון כללי 5
שירות 4
אוכל 4
אווירה 4
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מסעדה נהדרת
הגענו עם המשפחה לארוחה מיוחדת ומפנקת. טעמנו מבחר מנות פשוט נהדרות- סלט חלומי, ריזוטו מעולה, רביולי, דג, וקינוחים שלא רק יפים אלא גם טעימים! אווירה מאוד נעימה במקום, שרות אדיב של כל הצוות. מומלץ מאוד מאוד!
יום נישואין
אני ובעלי ישבנו במסעדה פעם ראשונה , אווירה שקטה ורומנטית, שירות אדיב ומהיר! אוכל טעים מאוד! אפילו שהמנות מוכרות לכולנו.. סלט רביולי טוסט... הן היו מוגשות אחרת בשפע ובתיבול מטמטם כיאה למסעדה טובה! בהחלט נחזור שוב, ממליצה בחום.
איזה כיף היה..
ישבנו 8 בנות במסעדה וכל אחת הזמינה משהו שונה. האוכל הגיע יחסית מהר והיה טעים. חסרון יחיד הוא שהמחיר יקר יחסית אבל מרוב שנהננו נשארנו כמעט עד שסגרו את המקום.
אין מילים..
וואו..כמה כיף היה, ישבנו כ 8 בנות ומיד ידענו מה רצינו להזמין. המנות היו גדולות ויפות וכמובן גם טעימות. השרות היה טוב+ והמלצריות סבלו אותנו כמעט עד רגע הסגירה. למרות שכל אחת מאיתנו הגיע מאזור שונה בארץ, אין ספק שעוד נחזור לשם למפגשים נוספים.
טרמיסו מסעדת דגים\ חלבית אשדוד
היינו כמה פעמים בטרמיסו, מאוד נהננו, עד שהם עזבו את האורגים ועברו מקום, הרמה מאוד ירדה, היינו כמה פעמים גם במקום החדש, לא ניראה לי שנלך עוד פעם, המחירים לא מצדיקים את המקום, והאוכל סביר נחמד לא הרבה יותר
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist