Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
12:15 - 23:45
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על דומינו'ס פיצה

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

פיצריות

תחומי עיסוק נוספים

מזון מהיר

מותגים ורשתות - פיצריות

דומינו'ס פיצה

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-700-707070

מפה

Navigate
מפת הגעה אל דומינו'ס פיצה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על דומינו'ס פיצה

4
ציון כללי 3.5
שירות 4
זמינות 5
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פיצרייה טובה
יש להם פיצה במבצע אז אוכל שם די הרבה מחיר סביר יחסית יש מה לשפר בלחם שום זהו
פיצה טעימה
הזמנו שתי פיצות משפחתיות לערב של כמה חברים. המחיר היה טוב וגם השירות הטלפוני. הפיצות הגיעו יחסית מהר, והכי חשוב - חמות. הטעם היה נהדר וגם הריחות מעוררי תאבון. מאוד נהננו!
נחמד שיש מבצעים
פיצה טובה, אהבנו מאוד את תוספת גבינת העיזים. אני רוכש רק את הפיצות הכשרות. המחיר המלא מאוד מאוד יקר ולא מצדיק היות ויש תחרות גדולה בתחום. לאחרונה הזמנתי מגש כי היתה לי הטבה משמעותית. הפיצה הגיעה באיחור קל אך עדין היתה חמימה וטעימה. ההזמנה דרך האפליקציה לא תמיד הכי נוחה וממש צריך לדעת להתמצא בה היטב.
יקר ללא מבצעים
הפיצה אכן טעימה ואיכותית, אך מחירה המלא יקר מאוד לטעמי. לכן אני מזמינה כאשר יש לי הטבות ומבצעים בלבד. רוב הפיצריות מצרפות רוטב ללא חיוב חבל שפיצה דומינוס לא נוהגת כך.בהזמנתי האחרונה מסניף אשדוד נהנתי מזמני משלוח מדויקים, קבלת התראה לפני שהשליח הגיע, והטבה להזמנה הבאה.
פיצה נחמדה, השירות לא משהו.
הזמנו פיצה וקלחי תירס, התקשרו לומר שאין קלחי תירס ושאלו אם נרצה משהו אחר, אמרנו שלא וביקשנו שיזכו את החשבון (תשלום באמצעות פייפאל). בתחילה אמרנו לנו שלמחרת נראה את הזיכוי ולא ראינו, אחרי שבוע אמרו לנו שלמחרת נראה ושוב לא ראינו אחרי שבועיים התקשרנו ואמרו שיוסיפו את הזיכוי לחשבון לנו באתר, גם לא נעשה. רק אחרי חודש כשהסברנו את עצמנו בפני 3 אנשים שענו לטלפון בפיצריה הסכימו להחזיר לנו את הכסף. מאז לא מזמינים. יש עוד הרבה אופציות שפויות וזולות יותר שמכבדות את הלקוח.
  • 2
  • 1

50 סניפים של דומינו'ס פיצה

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist