Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פורטר & סאנס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ד', שבת
ימים ה', ו'
12:00 - 0:00
12:00 - 1:00
*שעות הפעילות מתייחסות ל-עד אחרון הסועדים **מנות עסקיות צהריים עד שעה 17:00 ימים א'-ה'. ימים: ו'-ש'- ללא מנות עסקיות - צהריים.
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על פורטר & סאנס

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות

מאפיינים נוספים

מסעדות רומנטיות

חדר פרטי VIP

אפשרות לאירועים במקום

אינטרנט אלחוטי

נקי מעישון

עוד פרטים

סגנון המסעדה

בר מסעדה

סוגי מטבחים ומאכלים

בשרים

פירות ים

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-4272561

טלפון נוסף 03-6244355

פקס 03-6244354

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פורטר & סאנס
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 15 חוות דעת על פורטר & סאנס

4.2
ציון כללי 5
מחיר 3.8
אוכל 4.1
שירות 4.5
אוירה/משלוח 4.6
אווירה 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חוויה נעימה ביותר
אווירה נעימה, שירות נעים, אוכל טוב (גם לטבעונית שבינינו), מנות יפות. מקום נעים ביותר. בהחלט נחזור לכאן.
תגובות (1)

porteran - תמונה
תגובה של בית העסק

04/10/2023

תודה רבה, מחמם את הלב לקרוא ❤️
אחלה מסעדה
אחלה מסעדה, אוכל טוב, טעים ומגוון, עיצוב יפה, אוירה טובה, שירות אדיב ומקצועי. לא זול, אבל היה שווה.
תגובות (1)

porteran - תמונה
תגובה של בית העסק

11/07/2023

שלום רב, תודה רבה על הביקורת. מחמם את הלב לקרוא. אכן, בישראל לצערנו הכל לא זול אבל אנחנו משתדלים לתת מנות נדיבות, איכותיות ומשביעות. שוב תודה, פורטר אנד סנס
מקום מעוצב יפה, במיקום מרכזי.
הזמנו שולחן לארבעה, קיבלנו תפריט שכלל גם מנות של המסעדה של הרומנית של מישו מיפו, כמובן ששניים מאיתנו הזמינו קבב רומני ושניים הזמינו מנות של המסעדה, פרגיות ופיש אנד צ'יפס. הפרגיות היו עשויות טוב וטעימות. הקבב היה קשה וטפל בכלל לא דומה למה שזכרנו ממישו. הדג היה עם טעם של בירה הציפוי שרוף ושמנוני. הצ'יפס כנראה חומם בתנור ולא טעים,בקיצור אכזבה ממקום עם פוטנציאל. חבל שלא נותנים שובר הנחה לחניון, שילמנו 40 ש"ח לחנייה.
תגובות (1)

porteran - תמונה
תגובה של בית העסק

07/05/2023

שלום רב, פרויקט חודש מחווה למישו נעשה בשיתוף פעולה עם ביתו והשתמשנו במתכון המקורי שלו. לא ברור לנו מה השתבש . רבים אכלו והתרגשו והחמיאו שיצא בדיוק אותו הדבר. הפיש אנד ציפס אכן עטוף בבלילה עם בירה, ומשם טעם הבירה… זה מתכון אנגלי קלאסי. אנחנו לא מחממים ציפס בתנור, הציפס מאיכות מעולה, מטוגן במקום ברגע ההזמנה. כמדניות אנחנו מחליפים כל מנה שאינה לטעמו של האורח, רק בבקשה לומר לנו. בעניין החניה באמת שאין לנו שום יכולת לעזור או לסבסד חניה במרכז תל אביב. החניון אינו קשור אלינו ואינו מוכן לדום שיתופי פעולה. מצער שזה המצב אבל כאמור זה לא קשור אלינו.
מנסיון קודם, האוכל והשרות טוב.
בית אוכל , פאב או בורגריה שלא מסוגלים לספק לסועד ישראלי עממי ושאינו אנין , בירה גולדסטאר שהיא הבירה עם הקוצנזוס הארצי, מכל מיני סיבות שאינן מעינינו של הסועד ומאלצות את הסועד לבחור בבירה שאינה קולעת לטעמו או לשתות מים , אני חושב שזה לא תקין ואשקול באם להגיע שוב .
תגובות (1)

porteran - תמונה
תגובה של בית העסק

02/03/2023

שלום רב, ראשית שמחים שהאוכל והשירות טובים. לעניין הגולדסטאר, אנחנו מציעים 50 סוגים של בירה מהחבית בכל רגע נתון ומשתדלים להביא דווקא את הבירות הפחות נפוצות אבל לא רק. בחודשים האחרונים ארחנו מספר מהדורות מיוחדות של גולדסטאר ( בלאק רוסט וקולד ברו, שתיהן אגב נהדרות ) ולקראת סוף מרץ תיכנס הגולדסטאר אנפילטרד וגם מכבי. בקיצור, אנחנו לא נגד אלא בעד, אבל מנסים לתת חוויה קצת שונה שכן כפי שציינת, גולדסטאר רגילה יש כמעט בכל מקום. מצטערים שלא הצלחנו לקלוע לטעמך ומקווים שתחזור אלינו להינות מבירות טריות ומגוונות.
המקום האהוב עלינו בתל אביב
באים לפה הרבה, האווירה תמיד כיפית, השירות תמיד אדיב ונעים (במיוחד על הבר) והאוכל והבירה מעולים ומגוונים
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist