Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אסיה מוניקה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
12:00 - 23:00
צפה בשעות הפעילות

מסעדת אסיה מוניקה ממוקמת במתחם שרונים בהוד-השרון, ומשלבת באופן מושלם את המטבח האסיאתי והדיינר האמריקאי. המסעדה מושפעת מהמטבחים של תאילנד, ווייטנאם ויפן, ומציעה מנות אורז, נודלס, תבשילי קארי וכמובן סושי. כל זאת לצד מנות גריל קלאסיות נוסח קליפורניה, כמו סטייקים עבים, המבורגרים ופילה עסיסי, להן ניתן טאץ' אסיאתי.

אסיה מוניקה מגישה מטבח רענן המבוסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים ועל אוכל שכיף לאכול - כזה שמדבר בעד עצמו, בלי יותר מדי הסברים. המסעדה מציעה תפריט רחב מאוד הכולל מנות מכל המטבחים, כך שכל אחד מוצא מה לאכול.

אסיה מוניקה מעניקה חוויה חמה, משפחתית, רומנטית ומודרנית גם יחד, ומציעה בין היתר תפריט ילדים הכולל כוס שתייה וקינוח. בצמוד למסעדה נמצא פארק משחקים לילדים, ובעתיד הקרוב ייפתח פארק מים - מה שמעצים עוד יותר את החוויה המשפחתית.

עוד פרטים

מידע נוסף על אסיה מוניקה

אזורי שירות

הוד השרון

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

סוגי מטבחים ומאכלים

סושי

אסייאתי

אמריקאי

יפני

סיני

תאילנדי

דים סאם

פירות ים

עוד פרטים

מאפיינים נוספים

משלוחים - Take Away

אזור עישון

נקי מעישון

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות ישיבה בחוץ

אינטרנט אלחוטי

אפשרות לאירועים במקום

הזמנת מקום במסעדה אונליין

eMenu תפריט דיגיטלי

בר-יין

רומנטי

עוד פרטים

סגנון המסעדה

בר מסעדה

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

ספרדית

ערבית

צרפתית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3291154

טלפון נוסף 053-9444164

טלפון נוסף 09-7465353

פקס 09-7446286

עסק זה נמצא בקניון שרונים

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אסיה מוניקה
נווט

וידאו ותמונות של אסיה מוניקה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על אסיה מוניקה

4
מחיר 3.5
אוכל 4
שירות 4
אוירה/משלוח 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אסיה מוניקה מסעדה כייפית בקניון שרונים - הוד השרון
בצעתי טלפונית ארבעה ימים מראש הזמנת שולחן ל-12 מבוגרים ו-2 ילדים לארוחת ערב בשעה 20:00 לחגוג שמחת יום הולדת 87 של אם המשפחה. השירות של הצוות הצעיר והנמרץ היה נעים וחביב. במהלך כל הארוחה בדקו את שביעות הרצון. המנות שהוגשו עשירות מוצלחות וטעימות. המלצה אגדשי דים סאם, סלט מוניקה ואבוקדו, מחבת דייגים, צ'יקן פרגית ומנת המבורגר ילדים. מנות קינוח וופל אמריקאי, פאדג' שוקולד, עוגת גבינה ותוספת גלידה. ניתן לציין שאם נרשמים כסועדים חברים זכאים למנת קינוח באירוע אישי (יום נישואין, יום הולדת) ומידי פעם הפתעה נוספת. חבל שהמחירים קצת יקרים אבל כשמקבלים שירות עם חיוך וארוחה מוצלחת שווה לחזור ולאכול טעים ב"אסיה מוניקה". חשוב לציין שניתן למצוא מחוץ למסעדה מתחם משחקים לפעילות מהנה לילדים וגם למבוגרים.
מהיר וטעים וגדול
אנחונ ארבעה דיירים מאוד נהינו להזמין את אסיה מוניקה , האוכל היה פשוט טעים , המשלוח הגיע יחסית מהר , ושהמנה הייתה כל כך גדולה שהספיקה לי לשלושה ימיים ממה כייף
מסעדה שבטוח אחזור אליה...
אני לא מרבה להגיב במסעדות אבל במקרה הזה הייתי חייבת - הרבה זמן לא ישבתי במסעדה ונהניתי מחוויה כל כך מלאה של אוכל טוב, אווירה טובה ושירות מעולה. ישבתי עם חברה על הבר והזמנו 2 מנות ראשונות - דים סאם וסלט פאפייה שהיו ממש מעולים, מנה עיקרית אחת - מדליוני פילה בקר שהייתה גם ממש מעולה ושני קוקטיילים אדירים.. ממליצה ממש בחום לכל מי שאוהב אוכל טוב, וחייבת לציין גם שהשירות היה מעל ומעבר.. בקיצור, ממש ממש מומלץ.
מסעדה נחמדה ורועשת
מסעדת אסיה מוניקה מגישה אוכל טעים ומגוון. התפריט מכיל מגוון רחב של אפשרויות. אנחנו הזמני דים סאם פטריות שהיה מצוין ולמנה עיקרית אורז עם אספרגוס וברוקולי. המקום מעט רועש ולמרות שביקשנו מספר פעמים לא הנמיכו את המוזיקה כך שהיה קצת קשה לנהל שיחה מסביב לשולחן. סה"כ מומלץ במידה ולא נרתעים מהרעש.
אחלה מסעדה
המוקפצים מעולים והסושי צמחוני בכלל מדהים ביותר. מקום קטן אך ממש ממש נעים לשבת בו. מחירי הסושי יחסית גבוהים אך העיקיות מחירים סבירים. אסור לוותר על הקינוחים
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist