Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סורנטו - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום שבת
10:00 - 23:59

עד אחרון הלקוחות!

שעה אחרי צאת שבת - 0:00

עד אחרון הלקוחות!

צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על סורנטו

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9365863

טלפון נוסף 054-6909014

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סורנטו
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על סורנטו

3.4
ציון כללי 4.7
מחיר 1
אוכל 3.8
שירות 3.2
אוירה/משלוח 1
אווירה 4.3
שביעות רצון מהמחיר 4.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
השירות לא היה מספיק טוב
נתחיל בזה שנכנסו בעשרים דקות איחור לאחר שהזמנו מקום יום לפני. היינו צריכות לחכות ארבעים דקות למלצר שייגש אלינו ולאחר פניות רצופות מצידנו הוא ניגש. ההמתנה לאכול הייתה גם מאוד מייאשת. האוכל היה מעולה, חבל מאוד שהשירות היה ככה כי זה לגמריי מסעדה שהיינו חוזרות וממליצות אילו היינו מקבלות יחס יותר טוב
אחלה אחלה אחלה
הכל היה מעולה. הזמנו שולחן באתר. הגענו רבע שעה לפני ומיד הושיבו אותנו. האווירה נעימה. השירות מצוין גם של המלצרית וגם של אחראי משמרת. המנות טעימות טריות ואיטלקיות. המחירים סבבה לגמרי. פשוט נהננו.
אוכל טעים שרות מעולה מקסים
אוכל ממש טעים מנות גדולות ומעניינות צוות מלצרים נעים ומקצועי אוירה טובה ממש ממש מומלץ
סה"כ נהנינו מהאוכל
הגענו לחגוג יומולדת משפחתי חיפשנו מקום כשר והגענו לסורנטו. בגלל שהגענו בלי להזמין מקום הושיבו בקומה העליונה והאווירה שם לא מוצלחת בכלל. ההמלצה שלי תקפה לשאר המסעדה ורצוי בהזמנה מראש. על האוכל אין לי ביקורת בכלל הוא היה ממש בסדר (חוץ מסלט אחד שהחזרנו).
מאכזב מאד!
הגענו לחגוג יום הולדת בסורנטו, הזמנו טוסט ים תיכוני, פעמיים קדירת דייגים. קראנו טוב טוב מה שכתוב בתפריט אבל המנות שקיבלנו היו לגמרי שונות. הטוסט הגיע עם רוטב פיצה, למרות שלא היה רשום בתפריט הקדירת דייגים הגיעה עם שלל פלפלים שלא היה כתוב בתפריט ולא הייתה חריפה ואף לא פיקנטית כפי שהוזהרנו מראש.קדירה אחת הגיעה קרה לגמרי השנייה רותחת עד כדי כך שנכווותי פעמיים בידי. שאלתי את המלצר החביב אם היה רשום שיש פלפלים בקדירה (למרות שראיתי בתפריט שלא רשום) והוא אמר לא, אז שאלתי, למה שמתם פלפלים? הוא כבר לא ידע מה להגיד והציע לי להחליף מנה, ביקשתי סלט ניוקי וערמונים, לאחר כ-2 דק' הגיעה האחמשי"ת והחלה לתקוף אותי שמה הבעיה שלי והיא המנהלת פה והיא היחידה שיכולה לקבל החלטות, הסברתי שאני לא ביקשתי להחליף מנה והמלצר הציע, ורק לאחר 3 דק' של ויכוח היא התרצתה והלכה. הגיע הסלט, התחלתי לאכול והרגשתי שיש מרכיב חלבי בניוקי חוץ מחמאה, קראתי לאחמשי"ת, שאלתי מה מרכיבי הניוקי, היא אמרה "חלב" הסברתי לה שאני אלרגית לחלב והמקסימום שאני יכולה לאכול חלבי זה חמאה ואז זכיתי בצעקות שאיזה חסרת אחריות אני שאני לא שואלת אם יש מרכיבים חלביים במנה, ביקשתי לקרוא למנהל, הגיע מנהל המסעדה והחל לתקוף אותי גם הוא, שאיך אני מעיזה לא לשאול מה יש במנה ?? הסברתי שלרוב במסעדות כל מה שנמצא במנה מצוין בתפריט, לכן אין צורך לשאול, רק אם יש חשש, אבל המנהל בשלו, החל להסביר שהוא בתחרות קשה עם המסעדות האחרות, לכן הם לא מציינים את כל המרכיבים בתפריט, לאחר שהבנתי שלנצח בויכוח אני לא אנצח, ויתרתי ופשוט לא אכלתי את הסלט. מיותר לציין שפיצוי לא קיבלנו והיום הולדת שבאנו לחגוג לא חגגנו ובילנו בהחזרת מנות וויכוחים מיותרים.מאכזב.
תגובות (2)

מסעדת סורנטו - תמונה
תגובה של בית העסק

24/07/2016

שלום לך ליאת אני אישית ניגשתי וטיפלתי בך בנועם ושאלתי אם הניוקי לטעמך , מצער אותי לשמוע שאת חושבת שתקפנו אותך , אנו לא יכולים לפרט את כל מרכיבי המנה זה לא הגיוני שעל כל מנה יהיה רשום ארבע חמש שורות. אנחנו רושמים את המרכיבים העיקריים של המנה . שוחחתי איתכם בחיוך ובידידות וכך גם תגובתינו.

litalcre - תמונה
תגובה של litalcre

25/07/2016

לצערי לא היו הדברים כפי שאתה מתאר, כאשר הגעת אלינו היית מאד כעוס ורק לאחר ששאלתי אותך מדוע את תוקף אותי נרגעת. זה לא היחס שצריך לקבל לקוח. כפי שהסברתי בשיחה שלנו, חשוב מאד לרשום בתפריט את מרכיבי המנה, ישנם הרבה לקוחות עם אלרגיות שונות ואי פירוט מרכיבי המנה בתפריט יכול לסכן את חייהם. חבל שאני צריכה להסביר את המובן מאליו. רק בריאות ! תודה, ליטל (לא ליאת)
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist