רכשתי מזרון זוגי מתצוגה לפני כחצי שנה (עלה בסביבות ה5000₪ והמוכר אמר לי שהוא פתח את המזרון יום לפני) לאחר חודש המזרון התחיל לשקוע פניתי לחברה ותאמתי הזמנת טכנאי כשהטכנאי הגיע הוא אמר שהקפיצים תקנים ושאין שום בעיה במזרון רק הבעיה שליבת המזרון עשויה מוויסקו והיא ללא קפיצים פניתי לחברה במטרה לשלוח טכנאי שוב כי פעם קודמת שלחו לייצן אבל הם לא אישרו ואמרו שאם אני רוצה אני יכול לשלוח את המזרן למפעל לבדיקה בתשלום , כששאלתי מה קורה במידה והמזרון לא תקין ( האם אני מקבל החזר / החלפה/ תיקון ) לא קיבלתי תשובה לזה ונענתי בערבוב
לסיכום חברה פח אשפה עם איכות מזרנים גרועה ביותר שלא לוקחת אחריות על מה שהיא מיצרת לא ממליץ להתקרב לסחורה שלהם איין יום שהמזרון לא שוקע לי בצורה קיצונית ואני קם עם כאבי גב מהמזרן הזה
לפני כחודש רכשתי בסניף ראשל"צ מיטה מתכווננת עם שני מזרני יחיד, האחד עם קפיצים והשני ללא. לאחר שהמיטה הגיעה ונוסו שני המזרנים (ללא הורדת ניילונים!!!) ביקשתי להחליף את אחד המזרונים. בסניף בקשו שאשלם על החלפת המזרן 650 ש"ח וזאת לאחר שכבר שילמתי על המיטה 16 אלף ש"ח. הצעתי להם שאביא את המזרן בעצמי לאן שצריך לצורך החלפה וסורבתי. יצרתי קשר גם עם הסניף הראשי של עמינח ואלו התנערו מאחריות. מביש לחלוטין שזו חווית השירות שהתקבלה מחברה עמינח!
חשוב לציין כי לא נכתב בשום מקום בהזמנה כי אין אפשרות להחליף את המזרון לאחר מס' ימי נסיון ואיני מכיר היום אף חברה שמכבדת את עצמה שלא מרשה לפחות 100 ימי ניסיון עם מזרן ואפשרות להחלפה.
המלצתי למי שמעוניין בשירות טוב שיתרחק מחברה זו.
אין מענה זמן ממושך . רכשתי מיטה ומגיני מזרון . המיטה הגיעה לביתנו בתאריך 31.07.24 ללא מגיני המזרון . הגעתי לחנות בסינמה סיטי (סוזי ונורית )ונאמר לי שגם אליהם לא הגיעו מגיני המזרון ושאפנה לניר צבי ....תכלס , מטרטרים אותנו .כבר יותר משבועיים מחכים למגיני מזרון ועכשיו שולחים אותנו לניר צבי .