הצהרת נגישות

אנו בחברת זאפ גרופ בע"מ פועלים רבות על מנת להנגיש את פורטל האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלות על מנת לקדם שוויון זכויות ושקיפות כלפי אנשים עם מוגבלות.

מהות אתר נגיש: אתר נגיש הינו אתר המאפשר לאדם עם מוגבלות ,לגלוש באותה רמת יעילות והנאה כגולשים אחרים ,תוך שימוש ביכולות המערכת ובאמצעות טכנולוגיות מסייעות לנגישות.

ביצוע התאמות הנגישות בפורטל התאמות הנגישות באתר בוצעו בהתאם ל:

  1. תקנה 35 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות התשע"ג - 2013).
  2. לתקן הישראלי ת"י 5568 – "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה . AA תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של קונסורציום הרשת הכלל עולמית W3C ובכפוף לשינויים והתאמות שבוצעו במסמך התקן הישראלי.

עצם היות אתר זה נגיש, צוין במקום בולט בתפריט הראשי.

הנגשת האתר מותאמת לדפדפנים המובילים:

  • Internet Explorer 11
  • Chrome
  • Safari

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט נגישות. לחיצה על התפריט באמצעות העכבר או ניווט בעזרת כפתור TAB שבמקלדת מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. בחירה מתוך התפריט על הכפתור של ההתאמה האישית. כדי לסגור את התפריט תוכלו ללחוץ על כפתור הסגירה או ללחוץ במקלדת על כפתור ה-'ESC' או באמצעות לחיצה עם העכבר.

אמצעי הנגישות באתר:

  • ניגודיות כהה ובהירה
  • התאמה לעיוורי צבעים
  • הדגשת כותרות
  • הדגשת קישורים
  • חלופה טקסטואלית לאובייקטים גרפיים (ALT)

הדרכות לנציגי השירות הטלפוני
אנו מדריכים ומכשירים את נציגי השירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש
מתקיימים התאמות נגישות לשירות הטלפוני:

  • העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
  • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:

ניתן לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת: 1800@d.co.il

בעיות ותכנים לא נגישים
כרגע לא ידועות בעיות נגישות באתר. נתקלתם בבעיה? ספרו לנו! אנחנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, בבקשה צרפו פרטים מלאים ככל שניתן לתיאור הבעיה. מהי הפעולה שניסיתם לבצע? באיזה דף גלשתם? סוג וגרסה של הדפדפן. מערכת הפעלה. סוג הטכנולוגיה המסייעת וכדומה.

דרכי התקשרות
ניתן לפנות אלינו באמצעות מרכז השירות לקוחות בטלפון 8522*, בפקס 03-7532201, או באמצעות דואר אלקטרוני 1800@d.co.il

פרטי רכז נגישות
בכל שאלה בנושא הנגשת האתר והשירות, ניתן לפנות לרכז הממונה על הנגישות, מר קובי בארי, באמצעות דואר אלקטרוני Negishut@zapgroup.co.il
הצהרת נגישות זו עודכנה לאחרונה בתאריך 9/01/2018.

________________________________________
ליצירת קשר בנושא ניתן לפנות לשירות הלקוחות במספר *8522
לקבלת מידע אודות הפרסום ב-דפי זהב חייגו למרכז השירות 8522* או פנו במייל:
1800@d.co.il