accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

עסקים נוספים שנותנים שירות בנס ציונה

קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע"מ בגן הדרום
מספר מקשר

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק

072-3236442

הגפן 43, גן הדרום

(7)
מספר מקשר

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק

סליפ אין בראשון לציון

סחרוב דוד 17, ראשון לציון

(17)

מידע נוסף על עמינח בע"מ

אזורי שירות

ניר צבי

תחומי העסק

מזרנים

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-9274777

פקס 08-9274770

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עמינח בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על עמינח בע"מ

2
ציון כללי 2.1
שירות 1.5
מחיר 1.7
זמינות 1.6
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 2.3
שביעות רצון מהמחיר 1.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לפני כחודש רכשתי בסניף ראשל"צ מיטה מתכווננת עם שני מזרני יחיד, האחד עם קפיצים והשני ללא. לאחר שהמיטה הגיעה ונוסו שני המזרנים (ללא הורדת ניילונים!!!) ביקשתי להחליף את אחד המזרונים. בסניף בקשו שאשלם על החלפת המזרן 650 ש"ח וזאת לאחר שכבר שילמתי על המיטה 16 אלף ש"ח. הצעתי להם שאביא את המזרן בעצמי לאן שצריך לצורך החלפה וסורבתי. יצרתי קשר גם עם הסניף הראשי של עמינח ואלו התנערו מאחריות. מביש לחלוטין שזו חווית השירות שהתקבלה מחברה עמינח! חשוב לציין כי לא נכתב בשום מקום בהזמנה כי אין אפשרות להחליף את המזרון לאחר מס' ימי נסיון ואיני מכיר היום אף חברה שמכבדת את עצמה שלא מרשה לפחות 100 ימי ניסיון עם מזרן ואפשרות להחלפה. המלצתי למי שמעוניין בשירות טוב שיתרחק מחברה זו.
אין מענה זמן ממושך . רכשתי מיטה ומגיני מזרון . המיטה הגיעה לביתנו בתאריך 31.07.24 ללא מגיני המזרון . הגעתי לחנות בסינמה סיטי (סוזי ונורית )ונאמר לי שגם אליהם לא הגיעו מגיני המזרון ושאפנה לניר צבי ....תכלס , מטרטרים אותנו .כבר יותר משבועיים מחכים למגיני מזרון ועכשיו שולחים אותנו לניר צבי .
חודשיים בשביל לקבל מגן מזרן שלא סופק עם המזרן, שירות לקוחות לא קיים, לא מקצועי, לא שירותי....אם הייתי יכול הייתי נותן להם 0 כוכבים
שירות גרועעעעעע
קניתי שתי מיטות (של הביוקר). המיטות הגיעו עם בולמים לא מתאימים. השירות הגיע פעמיים ! לתקן ולא הצליחו לתקן.
פשוט חוצפה התבלבלו בצבע ספה
ומציעים לי ספה משומשת מתצוגה קומקום ספה חדשה שרכשתי
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist