accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על איילון חברה לביטוח בע"מ

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

חברות ביטוח

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-700-727227

פקס 03-7569099

מפה

Navigate
מפת הגעה אל איילון חברה לביטוח בע"מ
נווט

הצג חוות דעת

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על איילון חברה לביטוח בע"מ

3.3
ציון כללי 3.7
שירות 3.7
מחיר 3
זמינות 2.3
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 2.3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות נוראי, עשיתי ביטוח לעובדת זרה שלי דרכם ופשוט התאכזבתי . פשוט לוקחים את הכסף ואז אין עם מי לדבר. ממש מאכזב . עדיף לשלם קצת יותר ולא להתקרב אליהם. חווינו עוגמת נפש שאין לתאר.
שירות מעולה!
שירות מעולה,אני מבוטחת בביטוח דירה, התקשרתי לשירות לקוחות ומהר מאוד ענתה לי נציגת שירות מעולה שהסבירה הכל. יישר כוח.
חווית שירות מדהימה!
אתמול (מוצ"ש) מאוחר בערב שלחתי לאיילון בקשה לקבלת החזר בגין הוצאות רפואיות, וזאת במסגרת ביטוח בריאות. לתדהמתי המוחלטת, הבוקר בשעה 12:54 קיבלתי הודעה שהתביעה אושרה והסכום יועבר לחשבון הבנק שלי מיידית. שירות לא פחות ממדהים!
לא מומלץ
ביטוח איילון, חברת ביטוח כושלת, לא ממליצה לאף אחד לשלם להם את מיטב כספם במשך שנים, לא שווה. אין מענה, אין התייחסות ומתנערים מתשלום הפיצוי לנפגע. אני לאחר שבר מרוסק בעקב הרגל עם ריתוק לכיסא גלגלים 3 חודשים, קיבלתי מהם 900 שקלים. כשגילו לי שבר תלישה בקרסול מיום הפגיעה שמאובחן על ידי אורתופד מקפלן, לא האמינו וביקשו את ההדיסק. הדיסק נשלח והרופאים המהוללים שלהם לא רואים שבר תלישה כמובן, כדי להתחמק מתשלום, הם רואים רק שבר בעקב הרגל. ומכאן ההמלצה, לא לבטח באיילון.
חברת ביטוח פשוט בושה
בפברואר האחרון נכנס בי רכב מאחור עוד באותו החודש תיקנתי את הרכב במוסך והגשתי את כל המסמכים שדרשו ממני באיילון כולל הצ'ק שביקשו ממני לתת למוסך 3 חודשים קדימה. למה דרשו ממני?אין לי מושג. כמובן שבשלושה חודשים לא קרה כלום, המוסך פדה את הצ'ק שלי ואיילון מצידם אומרים שלוקח זמן לטפל בתביעה.כמה זמן? הם לא יודעים אז מה אם לוקח לכם זמן יא חצופים זה בעיה שלכם לא שלי!!! מהתחלה אתם הייתם צריכים לשלם לא אני,אני המבוטח אצלכם ולא להפך. מה זאת ההתנהלות המבישה הזאת. אגב - אני מספר את הסיפור הזה בכל שיחה כשעולה עניין הביטוח לרכב
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist