מידע נוסף על איילון חברה לביטוח בע"מ
מפה
הצג חוות דעת
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על איילון חברה לביטוח בע"מ
3.3
דירוג כללי
ציון כללי 3.7
שירות 3.7
מחיר 3
זמינות 2.3
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 2.3
שביעות רצון מהמחיר 3

מקרר הייסנס
24/12/2024
1
שירות נוראי, עשיתי ביטוח לעובדת זרה שלי דרכם ופשוט התאכזבתי . פשוט לוקחים את הכסף ואז אין עם מי לדבר. ממש מאכזב . עדיף לשלם קצת יותר ולא להתקרב אליהם. חווינו עוגמת נפש שאין לתאר.
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

shirantal9
11/03/2021
5
שירות מעולה!
שירות מעולה,אני מבוטחת בביטוח דירה, התקשרתי לשירות לקוחות ומהר מאוד ענתה לי נציגת שירות מעולה שהסבירה הכל. יישר כוח. זמינות5 מצויינת!
איכות5 מעולה
שירות5 מעל לציפיות
שביעות רצון מהמחיר5 ללא תחרות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Yaron
30/06/2019
5
חווית שירות מדהימה!
אתמול (מוצ"ש) מאוחר בערב שלחתי לאיילון בקשה לקבלת החזר בגין הוצאות רפואיות, וזאת במסגרת ביטוח בריאות. לתדהמתי המוחלטת, הבוקר בשעה 12:54 קיבלתי הודעה שהתביעה אושרה והסכום יועבר לחשבון הבנק שלי מיידית.
שירות לא פחות ממדהים!שירות5 מעל לציפיות
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Rina_225
28/02/2018
2
לא מומלץ
ביטוח איילון, חברת ביטוח כושלת, לא ממליצה לאף אחד לשלם להם את מיטב כספם במשך שנים, לא שווה. אין מענה, אין התייחסות ומתנערים מתשלום הפיצוי לנפגע. אני לאחר שבר מרוסק בעקב הרגל עם ריתוק לכיסא גלגלים 3 חודשים, קיבלתי מהם 900 שקלים. כשגילו לי שבר תלישה בקרסול מיום הפגיעה שמאובחן על ידי אורתופד מקפלן, לא האמינו וביקשו את ההדיסק. הדיסק נשלח והרופאים המהוללים שלהם לא רואים שבר תלישה כמובן, כדי להתחמק מתשלום, הם רואים רק שבר בעקב הרגל. ומכאן ההמלצה, לא לבטח באיילון.ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

rrrooo
03/08/2014
1.4
חברת ביטוח פשוט בושה
בפברואר האחרון נכנס בי רכב מאחור עוד באותו החודש תיקנתי את הרכב במוסך והגשתי את כל המסמכים שדרשו ממני באיילון כולל הצ'ק שביקשו ממני לתת למוסך 3 חודשים קדימה. למה דרשו ממני?אין לי מושג. כמובן שבשלושה חודשים לא קרה כלום, המוסך פדה את הצ'ק שלי ואיילון מצידם אומרים שלוקח זמן לטפל בתביעה.כמה זמן? הם לא יודעים
אז מה אם לוקח לכם זמן יא חצופים זה בעיה שלכם לא שלי!!! מהתחלה אתם הייתם צריכים לשלם לא אני,אני המבוטח אצלכם ולא להפך. מה זאת ההתנהלות המבישה הזאת. אגב - אני מספר את הסיפור הזה בכל שיחה כשעולה עניין הביטוח לרכבמחיר 3 סביר
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 2/26/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות