אודות
אמיר שושני משרד עורכי דין הוקם בשנת 1994, ועוסק בליטיגציה, נזיקין, דיני עבודה, פירוקים, פשיטות רגל, משפט מנהלי, נדל"ן, מכרזים והפקעות. בין לקוחותינו הבולטים תמצא את נתיבי ישראל (מעצ), משרדי הביטחון, האוצר והמשפטים, רשות ניירות ערך, חברות תשתית, משקיעי נדל"ן מחו"ל ועוד רבים וטובים.
מטרתנו המוצהרת היא לתת לכם, הלקוחות, שירות ברמה שלא הכרתם. כל עורכי הדין במשרד מאמינים שאתם, הלקוחות, נמצאים במרכז. מבחינתנו, המשרד קיים אך ורק בכדי לייצג בצורה המקצועית ביותר את האינטרס האחד והיחיד - האינטרס שלכם. עבורנו לקוח טוב הוא לקוח מרוצה.
תקן ISO 9001:2008
כחלק מהמחוייבות שלנו למתן שירות ברמה שלא הכרתם, אנו גאים להכריז כי זה מספר שנים עומד משרדנו, בקבוצה קטנה מאוד ואיכותית בארץ, של משרדי עורכי דין שעומדים בתקן האיכות ISO 9001:2008
יחס גבוה בין מספר התיקים למספר עורכי הדין
בכדי לעמוד ביעד שהצבנו לעצמנו, לדאוג שכל אחד מלקוחותינו יהיה לקוח מרוצה, אנו מקפידים, בין היתר, על יחס גבוה במיוחד של עורכי דין לכמות התיקים. מספר התיקים המוקצה לעורך דין במשרד הוא כזה, שאיננו מחייב אותו לעבוד עד צאת הנשמה על מנת להספיק ולטפל בכולם. באופן זה ביכולתנו להבטיח לכם כי גם כשחלק מעורכי הדין אינם נמצאים, יוכלו האחרים לטפל בעניינכם ללא כל קושי.
עבודה בשקיפות מלאה
מאותה סיבה בדיוק אנו מתקשרים איתכם, הלקוחות, בהסכם שכר טרחה בו ברור לכם בדיוק כמה יהיה עליכם לשלם עבור השירותים שתקבלו. שקיפות היא ערך ראשון במעלה ולכן חשוב לנו שתדעו, כבר בתחילת התהליך, מה גובה שכר הטרחה.
ייעוץ מקצועי חיצוני
כחלק מתפיסה זו, אנו נוהגים להתייעץ על בסיס קבוע עם עורכי דין חיצוניים שרכשו מומחיות מקצועית בתחומים ייחודיים כדי להבטיח, שענייניכם יטופלו בצורה מקצועית ויסודית. למותר לציין, כי אנו נושאים בעלות המלאה של שירותים אלו.
גישה מיידית לתוכן התיק
כחלק מתפיסת השירות שלנו, השקענו משאבים רבים בכדי להבטיח לכם שקיפות מלאה. המרחק בינכם לבין כל המידע שאצור בתיקיכם, הוא מרחק של לחיצת מקש. בלי להסביר מדוע ובלי כל נימוק או סיבה תוכלו לגשת אל החומר שבתיקכם בקלות. בין אם תרצו לברר מה התקדם בתיק, בין אם תרצו לקבל חוות דעת מבעל מקצוע אחר ובין אם מכל סיבה אחרת שתעלה על דעתכם, די בכך שתבקשו לקבל את העתק התיק ותוך שניות הוא יהיה בתיבת המייל שלכם.

