שירות מאד לא נעים בחדר האוכל בארוחת הבוקר. הסתובבנו סביב עצמנו כדי למצוא מקום לשבת בו. אף אחד לא ניגש לעזור לנו, כל מקום שרצינו לשבת היה תפוס. בשולחן אחד אמרו לנו לא לשבת הוא שמור לאורחים אחרים ואם נישב האורחים יקימו אותנו. אחראי חדר האוכל פנה אלינו בגישה לא נעימה, צעקנית ומאד מזלזלת אמר לנו לא לשבת ולא טרח למצוא לנו מקום לשבת. כשניגשתי לבקש עזרה בקבלה לא ידעו לעזור ופשוט השאירו אותנו באוויר. אני ויתרתי על הארוחה בחדר האוכל אבל כמובן ששילמתי עליה. וכשניסיתי להגיע לשירות לקוחות לא הצלחתי, אין שירות לרשת. אכזבה.
התארחתי במלון בחול המועד פסח . התאכזבתי מאוד !!!!! האוכל לא היה מגוון , לפעמים אחרות שהייתי במלון השירות והרמה של האוכל כיאות לבית מלון שמחשיב את עצמו יוקרתי היה ברמה אבל משהו קרה בפעם האחרונה שהתארחתי . אני תוהה עם בעצם האיכות שלל האוכל בחדר האוכל ירודה שמתארחים באמצע שבוע ולא בתחילתה . אכזבה אכזבה אכזבה
מלון מפואר שרק שופץ לאחרונה בסטנדרט גבוה, אוכל ברמה גבוהה עם מבחר וטעים מאוד, ועם מתקנים נאים וחדרים מרווחים נקיים ונוחים - במיוחד עם ילדים (הפרדצת חדר הורים מסלון וטלויזיה לכל חדר).
הבריכה מרווחת נעימה אבל בלי צל מעליה ובקיץ זה בעייתי עם ילדים. גם חדר הילדים נקי ונעים אבל דל מאוד, בעיקר לילדים מעל גיל 3, למרות שכל ערב היתה הצגה של חצי שעה.
למרות שאין חוף למלון הים במרחק 5 דקות בטיילת וגם זה יתרון גדול.
שעת הפינוי מעט מוקדמת לאילת - 12 ללא יכולת הארכה וזה קצת חבל.
דבר נוסף שהפריע לנו - חדר הכושר והספא בתשלום נוסף כאשר לא ברור למה ריצה במכשיר ריצה ללא מסך טלויזיה אפילו צריכה לעלות 45 שח ליום...