מידע נוסף על ישראכרט בע"מ
אזורי שירות
בני ברק
תחומי העסק
כרטיסי אשראי
מאפיינים נוספים
ייצור כרטיסי אשראי
פריסת תשלומים לחשבון החודשי
שירותי אבטחת מידע
שירות חיוב אשראי קבוע
חברת כרטיסי אשראי
עוד פרטים
זמינות
24 שעות
פתוח בשישי
פתוח בשבת
פתוח במוצ"ש
שפות שירות נוספות
אנגלית
רוסית
מפה
הצג חוות דעת
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על ישראכרט בע"מ
2.5
דירוג כללי
ציון כללי 2.3
שירות 1.6
מחיר 4
זמינות 2.2
שביעות רצון 3
שירות 3.7
איכות 2.6
שביעות רצון מהמחיר 1.5

amithazi7
15/07/2024
1
אין שירות לקוחות שנותן מענה. לא טלפון לא ווצאפ לא מייל. לא עונים בכלל. אין אפשרות להתנתק מהם.
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

amir9898
09/04/2024
1
אין שירות לקוחות זה בוטים! בוקר שלם אני מבזבז בלמצוא אופציה כלשהיא בתפריט כלשהוא על מנת להגיע לנציג - אין שום דבר כזה! לא קיים! אין שירות!כותבים טלפון לנציג / צאט לנציג אבל אין כל נציג!
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

pazamnon
04/03/2024
1
אין אפשרות להשיג אותם. הזמנתי כרטיס והוא היה אמור להגיע עם שליח. קיבלתי הודעה שהמשלוח בוטל ללא הסבר ועכשיו אין עם מי לדבר. בזבזבתי שעתיים בניסיון להשיג מענה אנושי ללא הצלחה. העיקר שהם אומרים "זמנך יקר לנו". השירות שלהם בווטסאפ זה בוט שלא עוזר בכלום. אין עונה. צרצרים. ד"א, אם רוצים לקנות מהם הלוואה הם עונים בשניות.
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אור-אל שרון
21/12/2023
1
אין אפשרות ליצור איתם קשר ברוב במקרים
התעלמות מוחלטת גם בטלפון וגם בווטסאפ
תשובות אוטומטיות של בוט .. התעללות מושחתת , ניבזית , עלובה ורקובה של חברת אשראי מהגדולות במדינה אני בז לחברה עלובת נפש שמתעללת בין היתר בנכה צה"ל חברים ב ישרכארט " חבר "
תתבישו לכם !!! הינה הסתכלו בצילום המסך 4 וחצי שעות המתנה בהתכתבות !!! ובשעה החמישית כאשר הגעתי לנציגה שהפנתה למנהל מנהלת חזרה דיברה הבטיחה לטפל ולחזור ... לא טיפלה ולא חזרה !!!!!!!!!!!!!
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
27/12/2023
לישראכרט מגוון ערוצי היתקשרות לרבות מוקד טלפוני, שירות בווצאפ, אפשרות לביצוע פעולות דרך האפליקציה וכמובן שירות 7/24 במקרים דחופים. מתנצלים על החוויה השירותית שאתה מתאר, אנא שלח אלינו פרטי התקשרות כדי שנוכל לתחקר את המקרה ולטפל בנדרש.

pini311
11/05/2023
2
בקשתי להצטרף כבית עסק לסליקה וניסיתי להשיג מענה ולא היה עם מי לדבר, עד שמישהו חזר אלי התהליך לוקח המון זמן עד שעונים על שאלות ופרטים של ההתחברות והכל.
זמינות2 טעון שיפור
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
05/05/2024