הם גובים 20 שקלים כל חודש ועוד בשיא החוצפה מציגים זאת כהטבה שהם לא לקחו 40 שקל בחודש.
בקשתי לבטל את הכרטיס ועברתי לחברת כרטיסי אשראי אחרת שלא גובה ממני את השטות הזאת.
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
דן
16/01/2012
5
יונתן ורועי
בס"ד
א.ג.נ. שלום רב,
אתמול איבדתי את כרטיס האשראי שלי. מיד כששמתי לב לכך התקשרתי לחברת כ.א.ל. (מפעילת הכרטיס) וביקשתי שיחסמו לי את הכרטיס. תוך דקות אחדות ענה לי יונתן, נציג השירות, והודיע כי יחסום לי את הכרטיס מיידית.
היום, כשקיבלתי את דף הפירוט לחודש דצמבר עבור אותו כרטיס, מצאתי שיש חיוב כפול (כלומר, אותו היום ואותו הסכום). היות ולא ביצעתי עסקאות כפולות באותו היום התקשרתי לשירות הלקוחות, ורועי, נציג השירות, אמר לי כי ישנה כאן כפילות עסקאות (דבר שקרה, כנראה,להרבה לקוחות בחודש האחרון). תוך דקות אחדות ביטל את כפילות העסקאות. לסיום שאל: האם אפשר לעזור בעוד משהו?
על כך נתונה לו תודתי.