חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אתי קיים
04/01/2012
1
קבלת שרות לבדיקה בהרדמה
ביום 3.1.12 התלוותי לבעלי לבדיקת גסטרו , עלי לציין שהחניה באזור בית החולים סיוט , במשך כ- 20 דקות חיפשנו חניה , לאחר מיכן חיכינו לאוטובוס האיסוף של בית החולים כ- 10 דקות.
כאשר סוף סוף היגענו לבית החולים חיפסנו את המחלקה במשך כ- 30 דקות עלי לציין שהדרך עד למחלקה ארוכה ומיגעת , מה עושים נכים או קשישים , לדעתי עד שיגיעו כבר יהיו תשושים .
אין הכוונה ברורה של שילוט , אין מודיעין שיכול להסביר או לכוון , זה לא רק אנחנו לא מצאנו מטופלים רבים שעסוקים בלחפש .
כאשר היגנו למעלית גם שם לא ברור איפו צריך לרדת , גם שם אין שילוט.
ניתקלנו במעלית הנוסעים שמעבירים ציוד עגלות עם הקהל , לא נעים ולא נוח , לזאת יש צורך במעלית שילוט של בית החולים .
עלי לציין כאשר יגענו מיוגעים למחלקה קיבלנו שרות וטיפול משביע רצון .