בוקר טוב.אני גימלאית שהיגעתי עם חברה לנופש בקלאב הוטל באילת בתאריך 3.9.23.
עלינו במרכזית המפרץ לאוטובוס בשעה 7 בבוקר לאחר שהזמנתי כרטיסים מרטש באתר של אגד. האוטובוס היה מהחדישים, מרווח ונקי והנהג היה אדיב. הזמנתי שוב כרטיסים להיום, יום חמישי לשעה 10 לחזרה לחיפה. התאכזבתי, כל השבוע ראיתי את האוטובוסים החדישים של אגד עובדים בתוך העיר בזמן שהיום חזרנו לחיפה באוטובוס רגיל שאין בו מקום לרגליים בין המושבים. מי עושה סידור עבודה לנסיעות מחוץ לעיר? במקום לסדר את האוטובוסים החדישים והמרווחים לנסיעות של 5-6 שעות שולחים את הנוסעים באוטובוסים הצפופים והנוסעים בעיר 5-10 דקות מקבלים את האוטובוסים המפוארים והמרווחים. למה? אין מקום לרגליים בין הכסאות, למה? למה לא חושבים על זה? אני יושבת והבירכיים שלי צמודות למושב שלפניי, למה? למה העינוי הזה מגיע לנו? נכון שאני גימלאית ולא משלמת עבור הנסיעה אבל אגד מקבל את הכסף הזה מהמדינה!!
בפעם הבאה שאבוא לאילת אחפש אלטרנטיבה אחרת. מצטערת, עד שאגיע לחיפה גכל הגוף יכאב לי מהכיווץ במושב הצפוף והלא נוח.
אתמול בתאריך9.9.2019נסעתי בקוו 16 בשעה 15.20 שכחתי טלפון וכרטיס אשראי ויש מצלמות באטובס בקשתי ממנהל הסניף לעזר לי אף אחד לא התענין במקרה. אני כבעל חברת אוטובסים זה עניין של כמה דקות לבדוק את המצלמות אם יש משו שיכול לעזור במקה נא לחזור אלי בבקשה 0523662094