בתאריך 01/05/13 התארחנו במלון רויאל ביץ למשך 4 ימים. אשתי רכשה פריט זוג מכנסיים שהיו בהנחה של 50% במחיר של 350 ₪.בפעם הראשונה שאשתי לבשה את המכנסיים הם התפוצצו ולא בתפר. התקשרנו לחנות לברר מה האפשרויות שלנו .ואז התברר שאין עם מי לדבר. שמענו כל מיני סיפורים, הובטח לנו שבעלת החנות תיצור אתנו קשר ומסרנו את מספר הטלפון שלנו ולא שמענו דבר.
אני רוצה לומר שדבר כזה במידה והיה קורה בארה"ב היו מחליפים את המוצר מבלי לשאול שאלות ואפילו מתנצלים.
בצורה כזו אי אפשר לעודד תיירות ,באילת אם כל הצער והכאב
אשמח לקבל לפחות על מסמך זה תשובה הולמת.
אני מעביר העתק של מכתב זה גם למשרד הציירות