שרות מחפיר למכשיר נחות. מכשיר apex שנרכש התקלקל בתקופת האחריות עקב חדירת אדי מים ממעשיר הלחות למכשיר שאין לו הגנה למניעת חדירת אדי מים למכשיר. מחלק "השרות" של מדיקוויפ קבעה ללקוח "השבוי" תור לבדיקת המכשיר למעלה משבועיים לאחר יום ההודעה על התקלה וזאת למכשיר הנמצא בשימוש יומי. עקב כך נאלצתי לתקן המכשיר לבד ובגלל "שטיפלתי" במכשיר נענשתי בביטול האחריות. בתמונה התעבות אדי מים במכשיר הלחות. למותר לציין כי אדי המים מתעבים גם בתוך המכשיר ומאחר ומים לרכיבים אלקטרוניים לא חיים בשלום זה עם זה המכשיר מועד לתקלות.