רשת מלונות פתאל - רשת בתי המלון הגדולה בישראל - מציעה לכם מבחר של למעלה מ-35 בתי מלון ב-14 אזורי נופש, במותגים
המובילים של עולם התיירות: הרודס, לאונרדו, מג'יק, מלונות יו ורוטשילד 22. ייחודה של רשת פתאל טמון במגוון סגנונות הנופש:
חופשה רומנטית, חופשה משפחתית, חופשת הכל כלול, חופשת פינוק וספא, נופש במלונות יוקרה, נופש לצעירים, חופשה עסקית או נופש
במלונות בוטיק. מלונות פתאל מחכים לארח אתכם באהבה - הזמינו עכשיו חופשה!"
עוד פרטים
מידע נוסף על הרודס ויטאליס-פתאל
אזורי שירות
אילת
תחומי העסק
מלונות
מותגים ורשתות - בתי מלון
רשת מלונות פתאל
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על הרודס ויטאליס-פתאל
4.5
דירוג כללי

moranco
13/09/2016
4.8
הרודס וויטליס אילת
לפי דעתי הרודס ויטליס מלון הכי טוב באילת. המלון הוא ללא ילדים אווירה רגועה ושקטה. ארוחת ערב יום ביום שישי הכי מצאה חן בעניי החיה ממש טעים והכל היה מוגש טרי צריך לציין שזו מסעדה בערב ולא חדר אוכל .
שירא
17/08/2016
5
חופשה מושלמת לזוגות
ממליצה בחום על טיפול הצדפות בספא ועל ארוחת הערב במעדה הצרפתית. תודה רבה לכם על פינוק מושלם :)
orna
27/12/2015
5
הרודס וויטליס אילת
המלון הכי הכי טוב באילת ! מלון ברמה גבוהה מאוד
כניסה מגיל 18 בלי רעש בלי טלפונים . אני מאוד נהנתי במלון וזו לא הפעם הראשונה שההיתי שם. השירות שם מעל ומעבר . יש אפשרות לאכול את כל הארוחות במסעדה של המלון בערב ובבוקר במסעדת לורנס . בערב יש הגשה . יש לצין שבחגים עושים שם בופה של קינוחים טעימים מאוד. מומלץ ביותר!
adiya
01/07/2014
4.4
מלון טוב ברמה גבוהה אך שירות קצת פחות
שמענו רבות על המלון לפני שהגענו אליו וקיבלנו המלצות חמות. המלון ברמה גבוהה הן מבחינת האוכל והן מבחינת המתקנים והתמורה שמקבלים אך היו דברים שפגמו בהנאה בעיקר בגלל השירות. האוכל במסעדות השף טעים מאוד וברמה גבוהה אך ההמתנה למנות ארכה זמן רב מידי והשירות סביר. כמו כן לא נעים להזמין מקום במסעדות כי יש להתקשר בשעה מסוימת שלא תמיד נוחה כדי להספיק לתפוס מקום ולא תמיד יש מקום במסעדות.
Natalia Echtshain
26/05/2014
1.6
הפעם- מאכזב ביותר
זו פעם שלישית שביקרנו במלון זה. בפעמים הקודמות לא היה ניתן להטיל דופי בשירות הקפדני ובצוות שעשה הכל כדי לפנק ולהנעים את השהות במלון, אך זה לא מה שקרה הפעם. השירות היה חובבני ביותר. אביא כמה דוגמאות : נאלצנו לפנות שולחן בערב שישי ולאכול קינוח בשולחן קטן וצדדי מחוץ למסעדה בטענה שצריך לפנות שולחן לאורחים שלאחר מכן- זאת למרות שהשולחן הוזמן מראש. עוד משהו: המתנה של שעה ורבע למנה כי המלצרית שכחה להזמין לנו אותה ( במלון זה אוכלים במסעדות שף ושירות מלצרים),ביום ההגעב ביקשנו לרוקן מיני בר. המיני בר מולא שוב ביום שלישי לשהות כשלא היינו בחדר ודברים אישיים שלנו הוצאו- זאת למרות שביום ההגעה ביקשנו לרוקן אותו וגם ביום למחרת הבהרנו לנציג שדפק בדלת כדי למלא מיני בר שאנחנו לא מעוניינים., ספא נסגר ללא התרעה מוקדמת ונאלצנו לצאת בפתאומיות- זאת למרות שיושבת שם פקידה שהייתה יכולה ליידע אותנו בסגירה מוקדמת.....אותה תוספת שהוזמנה במסעדה במלון- בעלי קיבל אותה ואני לא בטענה מגוחכת שאילו הייתי מקבל תוספת יחד עם המנה, המנה העיקרית הייתה מגיעה קרה....בסןף קיבלתי את התוספת לקראת סיום מנה עיקרית.מעניין איך בעלי קיבל מנה עיקרית עם אותה תוספת בלי בעיה..... תשפטו בעצמכם אם המלון מצדיק את התדמית היוקרתית....- 2
- 1