אז אתמול אחרי שבוע שבו עבדתי עשר שעות ביום בממוצע על הרגליים מצאתי את עצמי הולכת ל Laka - manicure express בדיזינגוף סנטר . לא הייתי שם מאז שהייתי בת 21 בערך וכנראה שהייתה לכך סיבה .
השעה והכסף הכי מבוזבזים מזה זמן רב . אף על פי ש-א׳ הייתה מקסימה וממש נהניתי לדבר איתה, לצערי המניקור המלא שקיבלתי לא היה מלא , נשאר המון המון עור קשה ואיכשהו בו זמנית גם פצעים בעור העדין שמעל הציפורן ( רואים בתמונות את הצילוק אפילו אחרי כמויות של קרם ששמתי בניסיון להרגיע את העור). ונו מילא , קשה לעשות לידיים כמו שלי מניקור צ׳יק צ׳ק, אבל לפחות לק מרוח יפה קיוויתי לקבל ….אך לא ולא , לאקה כנראה כושלת מידי מכדי להחליף את הלאקה שלהם כי המריחה שקיבלתי הייתה גבשושית ולא התייבשה אפילו 4 שעות לאחר שהגעתי הביתה והלכתי לישון . איזה באסה להיות בת 30 ולהסתובב עם לק שילדה בכיתה ז׳ בימינו הייתה מתביישת בו . איזה באסה .
כמובן שהתקשרתי לשירות הלקוחות של לאקה . נחמדים . הזכיין של הסניף מתקשר אליי יחסית לאחר מעט זמן . סיפרתי את כל הסוגיה . הוא הציע לי לבוא לתיקון . כאילו שיש לי זמן לעוד שעה טיפול . גירדתי את הלוז שלי גם ככה בניסיון לפנק את עצמי בפעם הראשונה החודש . כאילו שאני מעוניינת בטיפול נוסף אחרי הכאב הפיזי והאכזבה הפנימית שאני מרגישה . העיקר שירות לקוחות מתחיל ומסתיים ב״לא נחזיר לך את הכסף ״ . אגב שירות הלקוחות הוא הזכיין עצמו שנשמע כבחור בן 25 וסירב למסור לי את שמו .
בושה .
לאקה - never again