אז אתמול אחרי שבוע שבו עבדתי עשר שעות ביום בממוצע על הרגליים מצאתי את עצמי הולכת ל Laka - manicure express בדיזינגוף סנטר . לא הייתי שם מאז שהייתי בת 21 בערך וכנראה שהייתה לכך סיבה .
השעה והכסף הכי מבוזבזים מזה זמן רב . אף על פי ש-א׳ הייתה מקסימה וממש נהניתי לדבר איתה, לצערי המניקור המלא שקיבלתי לא היה מלא , נשאר המון המון עור קשה ואיכשהו בו זמנית גם פצעים בעור העדין שמעל הציפורן ( רואים בתמונות את הצילוק אפילו אחרי כמויות של קרם ששמתי בניסיון להרגיע את העור). ונו מילא , קשה לעשות לידיים כמו שלי מניקור צ׳יק צ׳ק, אבל לפחות לק מרוח יפה קיוויתי לקבל ….אך לא ולא , לאקה כנראה כושלת מידי מכדי להחליף את הלאקה שלהם כי המריחה שקיבלתי הייתה גבשושית ולא התייבשה אפילו 4 שעות לאחר שהגעתי הביתה והלכתי לישון . איזה באסה להיות בת 30 ולהסתובב עם לק שילדה בכיתה ז׳ בימינו הייתה מתביישת בו . איזה באסה .
כמובן שהתקשרתי לשירות הלקוחות של לאקה . נחמדים . הזכיין של הסניף מתקשר אליי יחסית לאחר מעט זמן . סיפרתי את כל הסוגיה . הוא הציע לי לבוא לתיקון . כאילו שיש לי זמן לעוד שעה טיפול . גירדתי את הלוז שלי גם ככה בניסיון לפנק את עצמי בפעם הראשונה החודש . כאילו שאני מעוניינת בטיפול נוסף אחרי הכאב הפיזי והאכזבה הפנימית שאני מרגישה . העיקר שירות לקוחות מתחיל ומסתיים ב״לא נחזיר לך את הכסף ״ . אגב שירות הלקוחות הוא הזכיין עצמו שנשמע כבחור בן 25 וסירב למסור לי את שמו .
בושה .
לאקה - never again
עשיתי פרנץ' בלאקה... אין ספק שהרעיון של דוכן כזה ספונטני באמצע הקניון הוא מושך ומגניב, אבל העבודה קצת פשוטה ולא ממש איכותית. הפרנץ' התקלף לי כבר יום אחרי, הרגשתי שזה קצת סרט נע - מחפשים "לתקתק" כמה שיותר לקוחות, ולא בהכרח עבודה איכותית. קצת מאכזב.
הלכנו עם ביתנו לדיזנגוף סנטר לעשות מניקור. הקונספט של המקום הוא לבצע את המניקור מהר ובזול. יש בדוכן כ- 10 עמדות וכולן מלאות ויש עוד נשים שמחכות בתור. ביתי הייתה מרוצה מאוד וגם חברה שלה , שבאה איתנו. מאוד משתלם.