ד"ר גב חולון
חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים.ד"ר גב משווקת מושבים אורטופדיים, כסאות, כורסאות טלויזיה, כורסאות עיסוי, מזרונים, מיטות וספות נוער, כריות שינה, מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.בנוסף, מוצרי החברה משווקים במערך מכירות סיטונאי בכל הארץ וניתנים לרכישה בחנויות לציוד אורטופדי, חנויות ריהוט ומתנות וכן רשתות שיווק מובחרות. כמו כן עוסקת ד"ר גב בשיווק ומכירה של כסאות, כסאות מנהלים וכסאות משרדיים לחברות ומוסדות.
עוד פרטים
מידע נוסף על ד"ר גב - המרכז הבריאותי
אזורי שירות
חולון
תחומי העסק
רהיטים
מותגים ורשתות - רהיטים
ד"ר גב - המרכז הבריאותי
עסק זה נמצא בקניון עזריאלי - חולון
מפה
מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על ד"ר גב - המרכז הבריאותי
3.5
דירוג כללי

Sophie
23/08/2016
1
חוות דעת אמיתית
לפני הכל-חוות הדעת שלי נכתבת מכל הלב.מבטיחה לכם שאם תקבלו מוצר שאין בו פגם-אתם תיהנו ממנו.אולם- ברגע שתקבלו מוצר,אפילו עם פגם קטן שמפריע לכם ויזואלית (כגון כתם על ספה)-אתם תתאכזבו כפי שמעולם לא התאכזבתם.רכשתי ספה שהגיעה עם כתמים,לא בצורה שהבטיחו שתראה וללא כרית ששילמתי עליה תוספת.נאבקתי שלושה שבועות עד שטרחו לשלוח אליי נציג שיבדוק אותה.כמובן שלאחר בדיקה- הם לקחו אותה.לא הרמתי ידיים-הזמנתי את אותה הספה שוב שכן דר גב ידועים באיכותם.אותה ספה,פעם נוספת הגיעה עם-כריות פגומות ולא בצבע שבחרתי.מאז עברו- 4 שבועות ויום.רק היום הגיע נציג שצרח עליי,התנהג בזלזול ולא רצה לצלם את הכריות.נענה לבקשתי לצלם אותן אחרי שהרמתי את קולי ונתתי להבין שלאישה בת 78 יש זכות לקבל סחורה ושירות סוג א.מבטיחה לכם-שם טוב או איכות טובה לא שווה שירות לקוחות כזה נוראי.במשך שלושה שבועות מאז אספקת הסחורה-איש לא צלצל אליי, פנה או חיפש אותי משירות הלקוחות וזאת למרות שכאשר הסחורה הגיעה-ישר שמתי לב ואמרתי למובילים שיש כאן כריות פגומות ואני מבקשת שיחליפו אותן. רק אני, לאחר שבועיים וחצי שראיתי שלא פנו, צלצלתי ודרשתי שיגיעו אליי ויאספו את הכריות. רק היום, אחרי 4 שבועות ויום- הגיעו. אמרו לי שבגלל שהשמש לא נופלת בצורה שווה על כל הכריות-אז הן נראות לי בצבע שונה והכתמים עליהן זה כבר עניין אחר.שטויות כאלה לא שמעתי מעולם.אני יודעת שבסוף יחליפו הכל לבקשתי, כי רק עיוור לא יבחין בכך שצבע הכריות שונה אחת מהשנייה. האם הייתי ממליצה מעומק ליבי אחרי 3.5 חודשים של סיוט מתמשך לרכוש ספה ממקום כזה? בחיים לא.שום דבר לא שווה כזה שירות לקוחות מעליב ופוגע כמו שאני קיבלתי עם ספה הראשונה ועכשיו עם השנייה.בהצלחה רבה למי שכן לוקח את הסיכון.
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user41005
28/12/2011
5
שירות ויחס חם!
בעלי ואני הגענו לסניף כדי להתעניין במזרנים. באנו עם תקציב לא גבוה, וחיפשנו משהו טוב. אחרי שעות של לבטים, עזר לנו גולן, איש המכירות לבחור את מה שחלמנו עליו אך לא יכולנו להרשות לעצמנו. כל זאת בזכות העובדה שהוא באמת רצה לעזור, וכמובן גם למכור. יצאנו מרוצים מהחנות, קיבלנו את מזרן החלומות (מתצוגה), בהנחה משמעותית, ואפילו החלטנו לרכוש גם כריות אורטופדיות. גם אינה מנהלת הסניף באיזשהו שלב התערבה בעסקה ועזרה מאוד... בקיצור היה שווה להיכנס דווקא לסניף הזה.
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
קובי
16/11/2011
5
מזרן אורטופדי
כאשר נכנסנו אני ואישתי לד"ר גב קיבלנו שירות טוב ואדיב ובנוסף קיבלנו הנחה של כ-15% .
על איכות המזרן מיותר לציין שהוא מעולה ובנוסף ישנה אחריות ל-10 שנים !!!- 1