בזמן הסגר הנהלת הקלאב הוטל מכריזה שמלון פתוח בשביל בעלי זכות נופש ש זה נוגד חוקי הסגר.שילמנו כ4000₪ עבור לנפוש שבוע,מלון לא יכול לספק נופש,בריכות סגורות,מסעדות לא פועלות,כל העיר סגורה...הם רוצים שאנחנו נעשה עבירות ונספוג קנס 5000₪? ולא המקבל שום שרות?איזה מין יחס זה?!
את הציון הנמוך ביותר אני מעניקה על השירות . אנו כבעלי יחידות מקבלים יחס מחפיר ומזלזל. גובים מאיתנו דמי אחזקה מדי שנה תשלום אגרה שנתי על סך 3000שח ללא תמורה הולמת. וכעת בשל הסגר והגבלות הקורונה המלון נסגר ואין לנו פיצוי הולם לשבוע נופש שלנו. לקחת כסף בלי לתת תמורה זה לעשוק את הלקוחות . זה שירות ? לא לתת מענה ולתת לנו לרדוף אחרי השירות מענה טלפוני פעם אחר פעם ללא תשובות הולמות . "זה מה יש" ככה עונים ללקוח ?! אני אמורה להגיע לנופש לחופשה משפחתית עם בריכות צוות בידור וכל היוצא בזה . שילמתי על כך זה זכותי לא חסד. למה להתייחס אלינו כמו לקוחות סוג ג'?
הגענו לקלאב הוטל אילת לשהיה בת שבוע. צוות הקבלה היה מאוד אדיב והשתדל שנקבל את החדר מוקדם יותר מהשעה 15.00. המודעות לשירות של כל הצוות מהחדרנים, אנשי הקבלה, נותני השירותים כמו חשמלאי או איש בטחון הם מעולים. היה לנו תקלה במקרר ותוך מספר דקות הגיע החשמלאי ופתר את הבעיה. הכספת לא ננעלה ומיד הגיע איש הביטחון ושחרר את הסיסמא. המלון נקי, מרווח. מגוון פעילויות והופעות במשך כל היום. פינוק של שמפניה מידי ערב ליד הבריכה לכל האורחים. מגיעות קבוצות מאורגנות להם יש הופעות. כל קבוצה שמגיעה מתקבלת בקבלת פנים עם כיבוד. החדרים מרווחים. לכל חדר יש מרפסת. הבריכות מחולקות לפי העומק של המים. מתקני מים קרים, כסאות נוח וכסאות מפוזרים ברחבי הבריכה לנוחות האורחים. מספר המעליות רב, כך שאין עומס. האוירה נעימה וכייפית.