7.03.21 הזמנתי סט רהיטים ושילמתי מראש את כל הסכום של כ- 21,000 ש''ח. קיבלתי סלון עם מספר של פגמים. בעל קאדו התנהג כראוי לכבוד ולקח את הסלון בחזרה.
יחד עם סלון הזמנתי ארון בגדים עם דלתות לא שקופות מפורניר. יחד עם מוכר של חנות עשינו סרטון של הארון וציינו שהדלתות ללא שקופות וצריך לייצר אותם מפורניר. קיבלתי אחרי 4 חודשים ארון עם דלתות מזכוכית.
החזרתי את הדלתות לחנות .
ככל לא קיבלתי דלתות חדשות וכרגע הארון עומד בבית שלי ללא דלתות.
לא קיבלתי תשובה, מתי אני אקבל את הדלתות.
שירות לקוחות כמעט תמיד לא זמין בטלפון
אני פשוט רוצה לקבל פריט שקניתי ושילמתי עלו.
אני לא ממליץ על קאדו.