הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של רויטל סויסה גבעוני
(5.0)
27/08/2019
מקום שירותי ומקצועי צוות מקסים
הלכנו בלי הרבה ציפיות בגלל שקראנו את התגובה שהיתה כאן, והופתענו לטובה מרמת המקצועיות השירותיות העברנו את כל הבוקר במריחת לק ג'ל בידיים והרגליים והדס היתה מהממת מומלץ בחום, אנחנו בהחלט נחזור בחופשה הבאה באיזור :))
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של Missbutterfly
(1.2)
24/12/2015
בניית ציפורניים באקריל הגרועה בהיסטוריה !
הגעתי לבית העסק על מנת לעשות בניית ציפורניים באקריל לכבוד יום ההולדת שלי. קיבלתי שירות מזעזע ! עבודה לא מקצועית בעליל ! חומר לא איכותי , אחרי המכשיר המבייש ציפורניים הופיעו בועות על גבי הציפורניים. כנראה לא נבחר אופן ייבוש נכון. הציפורניים באורכים שונים בצורה בלתי מוגדרת. המחיר לא תואם את איכות העבודה. אני לא התנסתי בשאר הטיפולים, אך יכולה להגיד בוודאות שאיני ממליצה לעשות בניית ציפורניים באקריל במכון יופי זה !