הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של אדר
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.0)
09/06/2018
מודעות לשירות
הגענו בהרכב של שלשה סועדים למסעדת סימסימה שברחוב נתנזון, בשבת בצהריים. הקפדנו להזמין מקום מראש טלפונית.
חלל המסעדה גדול. מעט שולחנות היו תפוסים.
למרות שהיה צהריים רב השולחונת הזמינו ארוחת בוקר.
אנחנו בחרנו להזמין מנות בשריות. הזמנו מנה אחת של שניצלונים (מגיעה עם ציפס) ו-2 מנות של דג לברק בטאבון עם ירקות.
המתנו הרבה זמן למנות, ואז נגשה המלצרית להתנצל על הזמן שלוקח להוציא את המנות. הסיבה: הטאבון לא היה חם, ולקח זמן לחמם אותו. ולכן, הבטיחה היא תפנק אותנו.
בסופו של דבר הגיעו שלשת המנות, שהיו מאוד טעימות.
כשסיימנו לאכול הזמנו חשבון.
המלצרית אמרה, אתם עדין לא הולכים, הבטחתי לכם פינוק.
הביאה לנו קינוח קדאיף, שהיה גם הוא טעים.
המחיר הוגן.