ניהול קמפיין אינטרנט - מונח בענף הפרסום המתאר לרוב ניהול של מהלך של הצגה בתשלום של מודעות פרסומת באינטרנט לקהל ממוקד ומפולח, תוך ביצוע בקרת ביצועים מתמדת
פרסום ברשתות חברתיות - רשתות חברתיות - כינוי מקובל לפלטפורמות, בעיקר ברשת האינטרנט, המשמשות לקיום תקשורת וקשרים חברתיים בין אנשים, לדוגמא- פייסבוק וטוויטר
יצירת ניוזלטרים - עלוני דואר אלקטרוני הנערכים ונשלחים בתדירות קבועה לקבוצת נרשמים
בניית דפי נחיתה - בניית עמודי אינטרנט בהם מוצגת פרסומת, מבצע או תוכן שיווקי, המשמשים כיעד להפניית גולשים בפרסום באינטרנט
פרסום באנרים בארץ ובחו"ל - הצגת פרסומות באתרי אינטרנט ישראלים וזרים
ADDWORDS - מערכת פרסום של חברת גוגל, הפועלת בשיטת מכרז, בה רוכש המפרסם את הצגת מודעותיו בעמודי תוצאות חיפוש למילים או ביטויים מסוימים
אפיון אתרי אינטרנט - בניית תוכנית מפורטת לאתר אינטרנט: מבנה האתר, התשתית הטכנולוגית בה יבנה, הצרכים שהוא נועד לשרת, האלמנטים שיוצגו בו וכו'
מעקב תנועות גולשים באתר - שילוב תוכנות וטכנולוגיות באתר אינטרנט המאפשרת למנהל האתר לעקוב ולכמת את הפעולות השונות שמבצעים הגולשים באתר
קידום אתרים ממומן - הצגת הפניות לאתרי אינטרנט, בעיקר במנועי חיפוש, הנעשית תמורת תשלום
קידום אתרים - SEO, SEM - פעולות שונות הנעשות לקידום מיקומו של אתר אינטרנט או עמוד אינטרנט, ברשימת תוצאות החיפוש במנועי חיפוש שונים