מציג 6-14 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על עמינח בע"מ
2
דירוג כללי

ישראל
20/12/2020
1
גרוע בשירות וחבל המוצר מצוין
שירות גרוע הם אמורים לענות לטלפונים בין השעות 08.30 חועד 13.00 אך יש להם תקליט כבר הרבה חארי 08.30 והם לא עומים ומנתקים את השיחות ?? תמוהה מאד 
biancka
19/10/2020
1
זמני אספקה ושירות בעייתיים
לא עומדים בזמני האספקה,לא מעדכנים על האיחור, לא עונים לטלפון, השיחה מתנתקת אחרי מעל חצי שעה של המתנה. ייאוש. 
barbiro4
14/09/2020
1
שירות גרוע ביותר!
רכשתי מיטה וחצי של עמינח בחנות בבני ברק. נאמר לי בחנות כי חברת עמינח תשלח אלי הביתה מתקין מטעמה שיוודא שהמיטה אכן יכולה להיכנס לחדר. רק לאחר כמה וכמה פניות שלי ורק לאחר חודש (שהיה אמור להיות מועד האספקה) שלחו מתקין שהסביר שכדי שמיטה תוכל להיכנס לחדר המיועד צריך לשנות את המידות שלה ושצריך להכניס אותה עם מנוף דרך המרפסת. שינינו את המידות ונאלצנו לחכות חודש נוסף שלווה שוב ושוב בפניות שלנו לזרז את האספקה. לבסוף תיאמו איתנו מועד אספקה אלא שהמתקין שהיה אצלנו לא כתב בדוח שלו שצריך מנוף . המיטה יצאה מהדירה כפי שנכנסה ועכשיו אנחנו צריכים לחכות שיצאמו איתנו שוב מועד חדש , עם החגים שבפתח והסגר אני לא יודעת מתי זה יקרה . אני לעמינח לא מתקרבת יותר לעולם. 
קורס צילום
14/09/2020
5
שירות לקוי
בתי הזמינה מיטה של עמינח לפני חודשיים.
עד היום היא לא קיבלה את המיטה.... הבטחות לאספקה, תירוצים מפה עד להודעה חדשה, אי עמידה בהבטחות...אין סוף טלפונים, אין עם מי לדבר.
בקצרה, שירות גרוע מאוד.
הצלחתם להשאיר את הטעם הרע לעד.
אין סיכוי שארכוש או אמליץ על מוצר של עמינח - גם אם הוא טוב - עם שירות שכזה.
סה"כ מדובר במיטה.. לא בייצור חללית או מטוס.
דביר
03/12/2014
1.6
חוות דעת - ביקורת עמינח / אמריקן קומפורט - כורסאות טלויזיה
שלום לכולם,
רציתי להביא לידעתכם מקרה מצער שחוויתי על מנת שלא תפלו פח גם.
רכשנו כורסאות טלוויזיה מחנות של עמינח בפולג- בבעלות עמינח
קבלנו אותם האיחור של 17 יום מהתאריך אחרון לאספקה
יום אחרי- כורסא אחת התפרקה וכורסא שניה עם פגם אחר
בעקבות קבלת המוצרים הפגומים בקשנו לבטל עסקה ושלחנו פקס לשרות הלקוחות
ולחנות כאחד – אף גורם לא חזר אלינו
שלחנו שוב ושוב את הפקסים ולא נענו כלל .
בקשנו מהחנות להתערב –ואלו הבטיחו ולא חזרו אלינו
התקשרנו לשרות הלקוחות ובחור בשם אלעד אמר שאין הם אחראים לביטול העסקה אלא החנות בפולג
פנינו לחנות בפולג ואלה אמרו שהאחריות של שרות הלקוחות
בקשנו שיגיעו לפנות את הכורסאות שהרי אין מקום בבית לעוד 2 כורסאות נוספות
כבר 14 יום אחרי הודעת הביטול ולא קבלנו מענה אחד מהחברה לפתרון
חרפה-בזיון –
גם מוצרים פגומים באיכות ירודה וגם חברה עם מותג ידוע ללא כל אחריות ושרות ללקוח.
מיותר לציין חוק הגנת הצרכן מאפשר ביטול עסקה תוך 14 יום ..
ממליץ לא להתקרב לחנויות עמינח ולמוצרים של עמינח .
התעלמות טוטאלית מתלונת לקוח ובקשה לביטול עסקה
כורסאות הטלוויזיה הינם יבוא מסין באיכות ירודה
התנערות טוטאלית מלקוח – בריחה מאחריות
לא להתקרב לעמינח / אמריקן קומפורט
kernerm
17/11/2014
1.4
שרות גרוע
מיטת נוער מתכווננת נתקעה במצב ישיבה . ברור שאין אפשרות לישון והטכנאי הזמין של החברה רק בעוד שבוע וחצי.
כמובן שאחריות על המערכת החשמלית רק לשנה ועלות ביקור ללא חלפים 250 שח.
שרון
06/10/2013
1.4
עמינח סנטר תלפיות ירושלים
לא עומדים בזמני אספקה (חודש איחור!), יחס מזלזל לאחר הקנייה של אנשי השירות והמכירות (לא חוזרים אליך, אתה צריך לרדוף אחריהם לברר מה עם האספקה, אתה מפסיק לעניין אותם ברגע שעשית הזמנה), חוסר מקצועיות של המובילים (בפעם הראשונה המיטה לא סופקה בגלל המנופאי, בפעם השנייה המוביל הגיע ללא המיטה! מצחיק? נכון!, שעות אספקה מאוד מוגבלות ביום, הלקוח צריך להתאים את השעה לפי לוח הזמנים של המוביל ולא של הלקוח). קניתי משם בגלל שציפיתי לאיכות כוללת מחברה מקצועית שמכבדת את עצמה, לצערי התבדיתי. 
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ריקי
29/01/2012
5
טיפול בהחלפת מזרון
רציתי לשלוח חוות דעת על השרות המצויין שעשו לנו בקשר לטיפול בהחלפה של מזרון חדש שקנינו בעקבות תערוכת הריהוט בסוכות בגני התערוכה. המזרון הוחלף בגלל שקע במזרון ואי התאמה למידות המיטה. המזרון הוחלף וקבלנו גם 4 צדדים עגולים - במידה מיוחדת. כל הכבוד לשרות. חשבונית -B76245. לא המלצתי על 10 - בגלל המחיר הגבוה של המזרון (רולקס) ... בתודה ובברכה - ריקי כהן-לוריא
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
רוני
30/09/2011
5
עמינח מזרונים
קנינו מיטת נוער במחיר של 3500, באו חברה נחמדים מאוד להרכיב.- 2
- 1