accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על ישראכרט בע"מ

2.5
ציון כללי 2.3
שירות 1.6
מחיר 4
זמינות 2.2
שביעות רצון 3
שירות 3.7
איכות 2.6
שביעות רצון מהמחיר 1.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אתר של הדואר התברר כזדוני , חברת ישראכרט הייתה מודעת לזה אך לטעמי לא עשתה דבר כדי למנוע את הבעיה וכאשר אישרתי את ההורדה של 10 שקלים מכס על החבילה שהגיע באותו היום קבלתי הודעה שזה הועבר 4600 ש"ח לאמירויות. דקה כבר אחרי התקשרתי לישראכרט כדי למנוע את העברה אך ללא הועיל, איני מבין מדוע הבטחון של ישראכרט בסכומים כאלו לא מתקשר ללקוח לפני העברה לפי דעתי בעסקאות אינטרנטיות נדרש להתקשר מעל 500 ש"ח כך ניתן למנוע את העברת כספים מיותרת לאנשים זדוניים , מקרים אילו עוד יחזירו אותנו לעידן האבן בו אנשים משתמשים רק עם מזומן, מיותר לציין כי מספר ימים לאחר מכן בדקתי את אותו האתר והוא כבר היה חסום. כמו מקרה זה משול לאדם שנופל בבור במדרכה ולאחר יום מתקנים את הבור אבל הראשות המקומית מסרבת לשלם פיצויים. אי לקיחת אחריות כמוה כפשע שני על אותו אדם "שנפל בבור", פשוט בושה של חברה, אני אישית הולך להוריד את העסקאות למינימום וקניות אינטרנטיות אבצע רק דרך כרטיס נטען ב 200 ש"ח לכל היותר כך אהיה מוגן ואני ממליץ לכם גם לבצע ותו הדבר!
אל הפנים
שרות טלפוני אחד מהגרועים ביותר שנתקלתי. אחר שנגנב הכרטיס ואתה מנסה ליצור קשר איתם מספר ימים, בסוף הם אפילו לא טרחו לעזור לי, פשוט שלחו אותי לבנק. אם הייתי יודע על השירות הגרוע הזה, לא הייתי מצטרף לקבוצת ישראכארט!
ישראכרט כרטיס עם הטבות
חברת ישראכרט מציעה מספר מועדונים שונים כמו של רשת המזון ויקטורי. כשמנפיקים את הכרטיס, אם רוכשים ב500 ש"ח ב4 החודשים הראשונים מקבלים שובר בסך 130 ש"ח לרכישה ברשת. שנה ראשונה הכרטיס הוא ללא עלות. יש גם כרטיס עדיף המיועד לאוכלוסיית הנכים עם הטבות שונות ועליו יש לשלם 10 ש"ח מידי חודש. אפשר להרשם לקבלת אימלים עם הטבות לכל סוגי הכרטיסים. המענה הטלפוני היה יחסית מהיר, אך הבירור והמענה לשאלתי, לקח קצת זמן. השירות היה אדיב.
אם יש אופציות אחרות, עדיף
חברת האשראי הגדולה בענף וללא ספק ניכר שמרשה לעצמה להתנהג בהתאם. המתנה בלתי אפשרית לנציג טלפוני, הסטה כופה לשיחה חוזרת (שלא חוזרת), מדיניות אישור פוסטים בעמ' הפייסבוק של מפלגה קומוניסטית ועוד. 3 פעמים סירבו להגדיל את מסגרת הכרטיס, למרות שהכנסתי נטו כפולה ממנה ולא חזרו חיובים בכרטיס. נציג שירות שדורש בתוקף לקבל דפי חשבון גם כשמסבירים לו שהחברה קיבלה את הדפים המבוקשים בעבר (ואז אתה נענש בסירוב נוסף), אי הקפדה על סודיות בנקאית, מערכת שדוחה את האפשרות לשלוח לחברה דואר אלקטרוני. לחברה יש תשתית של מוצרי אשראי טובים אבל מתברר שלא בהכרח אפשר לממש אותם, בניגוד למצגי החברה. גם התמחור בעייתיתי - הריביות יקרות יותר מחברות מקבילות (והרי כשמדובר באותו לקוח, רמת הסיכון ממנה נגזרות זהה). הופכים תגובות פומביות בלשונית שירות הלקוחות בפייסבוק לפרטיות באופן חד-צדדי ומסמנים כ"טופל" כאשר מה שנכתב לא לשביעות רצונם. נציבת פניות ציבור שלא עונה לתלונות לקוחות.
הטבת סרט במבצע 1+1 ביס פלאנט איילון
נרשמתי באפליקציה לקבלת הטבה. מילאתי את כל הפרטים אך להפתעתי כאשר באתי לבחור מקום באולם ראיתי שעליי לשלם מחיר מלא. חזרתי לאפליקציה וראיתי כי באותיות קטנות רשום כי ההטבה לים זה כבר הסתיימה. זה מאוד מעצבן כי יכלו לומר זאת לפני שבזבזתי זמן על מילוי הפרטים שלי!
כרטיס אשראי
יש לי כבר כמה שנים כרטיס אשראי של חברת ישראכט במועדון לייף סטייל. הכרטיס מקנה הנחות מיוחדות בסופר פארם, קרביץ ומקדונלדס ולפעמים יש יום מרוכז של הנחות מיוחדות לחברי המועדון וזה יוצא מאוד משלם. זה לא הכרטיס העיקרי שלי, אבל נחמד לי שיש לו אותו.
ישראכארט
היום בבוקר התקשרתי לברר לגבי עסקה שביצעתי קיבלתי שירות מעל ומעבר ההמתנה הייתה קצרה השירות היה מקצועי !! העסקה בוטלה ויצאתי מרוצה גם מהשירות וגם אני אמליץ לחבריי להצטרף לישראכארט !!
הסבת עסקה לקרדיט
ביום שבת קניתי לבתי בגדים ברשת טי אנד טי בעפולה,בטעות המוכרת חייבה אותי בשני תשלומים במקום בקרדיט.מאחר והיה יום שבת לא יכלה/ידעה לבטל העסקה והבטיחה למחרת לטפל.למחרת היא עשתה טעות נוספת וחייבה בתשלום אחד.פניתי לשירות לקוחות ישרכרט בבקשה להסב העסקה לקרדיט,ואכן טיפלו בבקשתי במהירות ולמחרת אישרו סופית את ההסבה.תודה לשירות לקוחות על היחס המהיר וההקשבה.
אי אפשר לדבר עם בן-אדם
בתאריך זה, לאחר נסיונות כושלים בימים אחרים, התקשרתי שוב לשירות הלקוחות. קיבלתי מענה קולי שהורה לי להקיש על לחצנים שונים בטלפון. עשיתי כמבוקשם ובסוף אמרו לי שהגעתי לנציג שירות אבל בגלל העומס אני מתבקשת להשאיר את מספר הטלפון שלי ויתקשרו אלי תוך 24 שעות. עבר שבוע ועדיין לא התקשרו
קילתי סירוב הלואה מחוץ למסגרת
קיבלתי שלוש פעמים סירוב להלואה בתוך המסגרת.מסיבה לא ידוע ושלא ניתן לי אפשרות לדעת.אחרי שהחלטתי לבטל את 5 הכרטיסים שלי הם הציעו לי הלואה מחוץ למסגרת.דיברתי עם פקיד שלקח ממני נתונים ונתן לי אישור של הלואה מסויימת בהתאם לנתונים שלי.הכנתי את המסמכים שביקש הגיע נציג הביתה...ואחרי שלושה ימים הודיעו לי שסירבו לי על הלואה.מטעמי עובר ושב.מקרים נדירים שמסרבים לאחר מסירת טפסים וכל הנתונים שמסרתי טלפונית תאמו לטפסים ששלחתי.אני מבטלת את הכרטיסים..ולא נראה שהיה אכפת להם. שירות מזעזע ופוגע.דרך אגב הם התעכבו עם התשובה להלואה יותר ממה שאמרו שיקח וגרמו לי לבטל נופש שתיכננתי ביום למחרת קבלת הסירוב הבלא צפוי.נגרמה לי עוגמת נפש גדולה מאוד.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist