תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על דוגי סיטר
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
072-3100539
חוות דעת גולשים
זמינות
(4.9) (11) שירות
(4.8) (20) מקצועיות
(4.5) (11) מחיר
(4.5) (11) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של ליאור
(4.6)
01/12/2016
פניתי לבית העסק על מנת לשים את הכלב שלי בזמן שאנחנו יצאנו לטיול באגמון החולה ולצערי הם לא מכניסים שם כלבים, בחרתי בו כי קיבלתי עליו המלצה וזה היה הפתרון הכי טוב בשבילי.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של גבי
(4.8)
31/05/2016
פניתי לצורך בייבי סיטר לכלבה. המחיר מצויין, השירות מיקצועי, היחס אדיב. בחרתי בהם בגלל המיקום
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Alon
(5.0)
23/08/2015
פנסיון מדהים, אנשים מדהימים, והכלב תמיד חוזר מאושר
פנסיון ביתי, ללא כלובים.
לכלב יש חופש מוחלט באווירה הכי ביתית שיש, ובעלי בית מקסימים תמיד עם חיוך.
הכלבים חוזרים תמיד מאושרים.
תמיד כיף לחזור ולשים את הכלבים שם!
מחירים סבבה, ויחס מדהים.
בקיצור הפנסיון הכי סבבה שיש באזור הצפון
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של riky
(5.0)
16/08/2015
פנסיון נפלא שהציל אותנו
לפני כשנה פנינו אל קרן מפנסיון דוגיסיטר בבקשה לארח את חתולתנו הותיקה ניקולה בעקבות מצב בריאותי של אחד מבני הבית. מאז היא גרה אצלם במסגרת הפנסיון. אנחנו מרוצים מאוד מכל היבט של הפתרון הזה, וגם מבקרים את החתולה מעת לעת. קרן שירותית, חביבה, והיא ובני משפחתה אשר מגדלים את בעלי החיים אוהבים אותם בצורה נדירה ומעוררת השראה. אנחנו שקטים ושמחים עם האומנה הזו.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שמואל
(4.2)
05/07/2015
פניתי כי רציתי פנסיון לכלב שלי , שירות טוב אדיב , הכל הגיע בזמן .היה פחות יקר בחמישה שקלים בכל מקום אחר. כן בחנתי הצעות אחרות אבל בחרתי בהצעה הכי זולה שזו דוגי סיטר ,
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של חני
(5.0)
10/10/2013
סוף הדרך ברמת 5 כוכבים !!!
הגענו לצפון לחגים ואתנו 2 חתלתולים בני שנה+. הקליטה שלהם הייתה חלקה וכמו בבית. קיבלנו בחזרה אותם שמחים, שמנמנים, רגועים ונקיים מטפילים ב-ד-י-ו-ק כמו שהפקדנו אותם.
קרא עוד
הסתר
תגובת בעל העסק
13/10/2013
חני.. תודה על המילים החמות
אשמח לארחכם בביקורכם הבא בצפון..
נשיקות לבוב ולמרלי..
תודה על הפירגון.

- 2
- 1