accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
סופר פארם - תמונה ראשית

מציג 6-11 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על סופר פארם

4
ציון כללי 3.5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
תרופות
סניף מאוד נוח, הגעתי לסניף חולה, למזלי לא היה אף תור והרוקח קיבל אותי מיד הסביר לי הכל לפרטי פרטים על קבלת התרופה ותיקתק יצאתי משם בחזרה הבייתה
שירות טוב
סניף נקי ומסודר תמיד יש עובדות ששואלות אם צריכים עזרה, המחירים סבירים וכל פעם יש מבצעים מסוים אפילו לא למועדון לקוחות.
סניף מצויין!
המבחר בסניף גדול מאד ותמיד יש מבצעים מצויינים. חשוב גם לדעת שמכבדים אצלם מרשמים של כללית. השירות אדיב והסניף מסודר בצורה נוחה ככה שקל מאד למצוא מה שמחפשים. אני ממליצה.
מבצעים טובים שווה לבקר
אנו מבקרים בסופר פארם מספר פעמים בשבוע, מאוד נוח שהרשת פרוסה בכל הארץ כמעט בכל מקום, בסופר פארם בדרך כלל יש מבצעים מצוינים, המלאי בסניף קניון גבעתיים לוקה בחסר יחסית לשאר הסניפים כמו כן פעמים רבות שמפרסמים הקופונים השבועיים אין מלאי מוצרים בסניף והמלאי מתחדש רק כשמסתיים התוקף של הקופונים. השירות בסניף לא נעים יחסית לסניפים אחרים, רוב העובדים מתנהגים כאילו הם עושים טובה שהם באים לעבודה, אחד העובדים אף התכתב בטלפון בזמן שעשה לנו חשבון, חבל שרשת כל כך גדולה ומצליחה שהשירות בה צריך להיות הערך העליון לא עומדת בקריטריונים האלה בסניף זה.
תלונה על דיילת אסתי לאודר בסופר פארם קניון גבעתיים
אני רוצה לדווח על הטעיית אינפורמציה ללקוחה בקניית מוצר וקבלת ערכה בחינם. לאחר בירור עם הדיילת, ששמה מלי, התברר לי שאני יכולה לקנות מוצר של אסתי לאודר ולקבל את הערכה שפורסמה בעיתון, בחינם, ולא במחיר של 250 ש"ח.וזאת בגלל מבצע שיתחיל יום למחרת. ביקשתי לקבל את הערכה יום לפני כן, כי למחרת לא הייתה זמינה עד שעות סיום המבצע. מלי ביקשה לברר זאת עם המנהלת כדי לקבל את אישורה. כשקיבלתי את אישורה, פניתי לסניף לקנות את המוצר ולקבל את הערכה בחינם. אך תשובתה של הדיילת הייתה מותנית בקנייה של 2000 ש"ח. דבר שלא נאמר לי בשיחות הטלפוניות שנעשו בינינו. ולשם מה היא הייתה צריכה אישור של מנהלת, אם לא כדי לקבל מוצר בחינם.לכן זו תלונתי על דיילת זו
שירות טלפוני
התקשרתי אתמול לבית המרקחת במטרה לברר עבור מוצר כלשהו שחסר ברשת. הבחורה שענתה לפנייתי היתה אדיבה מאוד, ביררה לי היכן הסניף הקרוב ביותר לביתי בו ניתן למצוא את המוצר אותו חיפשתי
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist