Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
logo

ביקורת על אפיקים-מטהרי מים

חוות דעת גולשים

מקצועיות
(2.2) (38)
מחיר
(2.1) (39)
זמינות
(2.1) (39)
שירות
(2.0) (44)
כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50 מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
(1.0)
21/04/2024
קניתי. מכשיר. בר נועם. 2 .לאחר. 8 חודשים. יש סדק. במיכל המים החמים. בא טכנאי לאחר 10 ימים. סגר. את ברז מים. החמים. אמר. אין כרגע מיכל כזה בארץ. חוסר בחלקי חילוף.ייתאמו לך תור. ותיאמו לי תור. לעוד 10 ימים. שוב 3 שבועות ללא בר מים לא חמים ולא קרים.מלא קורוזיה במכשיר. חלודה על השיש. אתה מדבר עם בוט בוואצאפ. ובטלפון עד שעונים יוצאת הנשמה .בקיצור. חבל. שקניתי מהם. 6500 שח
קרא עוד
הסתר
אוריאל - תמונה
(2.0)
17/01/2024
כשהמכשיר שבק - אי אפשר היה לקבל מענה מ"שרות לקוחות". לבקשת ה"בוט" השארתי טלפון כדי שיחזרו אלי- מעולם לא חזרו. אין שרות! חבל על הכסף! לא לנגוע בבר מים שלהם
קרא עוד
הסתר
marnina1935 - תמונה
(1.0)
25/10/2023
מכשיר מלא בתקלות. שירות לקוחות גרוע- אני ממתינה מעל חודש שמנהלת תחזור אלי ... מהרגע שרכשנו את המכשיר רק עוגמת נפש...
קרא עוד
הסתר
inbal.henn - תמונה
(1.0)
28/09/2023
במחלקת השירות התשובות היו לא מקצועיות, רעש איום ונורא במוקד של מוקדניות צוחקות בקולניות, תחושה לא מקצועית ולא נעימה.
קרא עוד
הסתר
דניאל - תמונה
(1.0)
28/09/2023
שרות גרוע מאד המתנה ארוכה מעל חצי שעה. גם אחרי שענו לא מגיעים זמן ארוך של שבועיים עש שמגיע טכנאי
קרא עוד
הסתר
limibd77 - תמונה
(1.0)
22/09/2023
קנינו נועם 2 אחרי שלושה חודשים הלך הגוף חימום. טכנאים שלא יודעים לטפל בתקלה
קרא עוד
הסתר
נתנאל - תמונה
(1.0)
29/01/2023
רכשתי לפני כשבועה מכשיר שבת , מכיוון שהמכשיר לא מחמם את המים כמו שצריך , ניסיתי לבטל את העסקה אך הם לא זמינים , מייבשים אותי ואת בעלי כבר , לא מחזירים טלפונים , אבל כעשיתי את העסקה היו סופר זמינים ונחמדים , פשוט לברוח כמו מאש!!!
קרא עוד
הסתר
omri - תמונה
(1.0)
19/01/2023
שרות גרוע ביותר . שקרנים ואינם עומדים במילה שלהם . השרות בוואטסאפ לוקה בחסר . זמן המתנה ארוך . נציגים שלא איכפת להם בכלל מהשרות הגרוע שהם נותנים . אני מצטערת שהתחברתי אליהם היה כבר עדי לשלם יותר וללכת על חברה אחרת שיודעת לתת שרות . מנהלים לא חוזרים פשוט זוועה
קרא עוד
הסתר
yifatc55 - תמונה
(1.0)
16/01/2023
כשרכשתי נועם 1 היו נחמדים אחרי חודשיים הציעו לי לשדרג כרטיס בתוספת כפספית כל חודש הסכמתי. אחרי שבועיים המכשיר לא עובד ואין עם מי לדבר, יחס מאד לא טוב קבעו לי טכנאי לעוד שמונה ימים! שאלתי אפשר לדבר עם האחראי? לא! אני אפרסם ביקורת שלילית? תפרסם! אז פירסמתי מי הם שאחרים יזהרו
קרא עוד
הסתר
יצחק - תמונה
(1.0)
10/01/2023
מכשיר לא אמין. פחות משנה מקנייתו התקלקל. קבעו תור לטכנאי לעוד 10 ימים. ביום המיועד הטכנאי לא הגיע בכלל והטלפון שלו חסום לשיחות ולא טרחו ליצור קשר לקבוע מועד אחר. זלזול משווע בלקוחות! בהתקשרות המתנה של שעה ורבע על הקו. בבחירת שיחה חוזרת, לא חוזרים. המים החמים בבר לא רותחים אלא פושרים. חברה גרועה עם שירות גרוע ומכשיר לא אמין. אף אחת מנציגות השרות לא יודעת מימינה לשמאלה. כל אחת אומרת משהו אחר. שלא תעזו להתקרבאליהם! אל תקנו מהם בר מים!
קרא עוד
הסתר
שרית - תמונה
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist