תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על אפיקים-מטהרי מים
חוות דעת גולשים
מקצועיות
(2.2) (38) מחיר
(2.1) (39) זמינות
(2.1) (39) שירות
(2.0) (44) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של אוריאל
(1.0)
21/04/2024
קניתי. מכשיר. בר נועם. 2 .לאחר. 8 חודשים. יש סדק. במיכל המים החמים. בא טכנאי לאחר 10 ימים. סגר. את ברז מים. החמים. אמר. אין כרגע מיכל כזה בארץ. חוסר בחלקי חילוף.ייתאמו לך תור. ותיאמו לי תור. לעוד 10 ימים. שוב 3 שבועות ללא בר מים לא חמים ולא קרים.מלא קורוזיה במכשיר. חלודה על השיש. אתה מדבר עם בוט בוואצאפ. ובטלפון עד שעונים יוצאת הנשמה .בקיצור. חבל. שקניתי
מהם. 6500 שח
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של marnina1935
(2.0)
17/01/2024
כשהמכשיר שבק - אי אפשר היה לקבל מענה מ"שרות לקוחות". לבקשת ה"בוט" השארתי טלפון כדי שיחזרו אלי- מעולם לא חזרו. אין שרות! חבל על הכסף! לא לנגוע בבר מים שלהם
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של inbal.henn
(1.0)
25/10/2023
מכשיר מלא בתקלות. שירות לקוחות גרוע- אני ממתינה מעל חודש שמנהלת תחזור אלי ... מהרגע שרכשנו את המכשיר רק עוגמת נפש...
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של דניאל
(1.0)
28/09/2023
במחלקת השירות התשובות היו לא מקצועיות, רעש איום ונורא במוקד של מוקדניות צוחקות בקולניות, תחושה לא מקצועית ולא נעימה.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של limibd77
(1.0)
28/09/2023
שרות גרוע מאד המתנה ארוכה מעל חצי שעה. גם אחרי שענו לא מגיעים זמן ארוך של שבועיים עש שמגיע טכנאי
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של נתנאל
(1.0)
22/09/2023
קנינו נועם 2 אחרי שלושה חודשים הלך הגוף חימום. טכנאים שלא יודעים לטפל בתקלה
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של omri
(1.0)
29/01/2023
רכשתי לפני כשבועה מכשיר שבת , מכיוון שהמכשיר לא מחמם את המים כמו שצריך , ניסיתי לבטל את העסקה אך הם לא זמינים , מייבשים אותי ואת בעלי כבר , לא מחזירים טלפונים , אבל כעשיתי את העסקה היו סופר זמינים ונחמדים , פשוט לברוח כמו מאש!!!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של yifatc55
(1.0)
19/01/2023
שרות גרוע ביותר . שקרנים ואינם עומדים במילה שלהם . השרות בוואטסאפ לוקה בחסר . זמן המתנה ארוך . נציגים שלא איכפת להם בכלל מהשרות הגרוע שהם נותנים . אני מצטערת שהתחברתי אליהם היה כבר עדי לשלם יותר וללכת על חברה אחרת שיודעת לתת שרות . מנהלים לא חוזרים פשוט זוועה
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של יצחק
(1.0)
16/01/2023
כשרכשתי נועם 1 היו נחמדים אחרי חודשיים הציעו לי לשדרג כרטיס בתוספת כפספית כל חודש הסכמתי. אחרי שבועיים המכשיר לא עובד ואין עם מי לדבר, יחס מאד לא טוב קבעו לי טכנאי לעוד שמונה ימים! שאלתי אפשר לדבר עם האחראי? לא! אני אפרסם ביקורת שלילית? תפרסם! אז פירסמתי מי הם שאחרים יזהרו
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שרית
(1.0)
10/01/2023
מכשיר לא אמין. פחות משנה מקנייתו התקלקל. קבעו תור לטכנאי לעוד 10 ימים. ביום המיועד הטכנאי לא הגיע בכלל והטלפון שלו חסום לשיחות ולא טרחו ליצור קשר לקבוע מועד אחר. זלזול משווע בלקוחות! בהתקשרות המתנה של שעה ורבע על הקו. בבחירת שיחה חוזרת, לא חוזרים. המים החמים בבר לא רותחים אלא פושרים. חברה גרועה עם שירות גרוע ומכשיר לא אמין. אף אחת מנציגות השרות לא יודעת מימינה לשמאלה. כל אחת אומרת משהו אחר. שלא תעזו להתקרבאליהם! אל תקנו מהם בר מים!
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת