תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.



ביקורת על ד"ר טלי אברהם
דיזנגוף 252, דיזנגוף תל אביב
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
072-3258551
חוות דעת גולשים
זמינות
(4.9) (14) שירות
(4.8) (26) מקצועיות
(4.7) (14) מחיר
(4.1) (14) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של עדנה
(4.6)
29/06/2016
פניתי לבית העסק לצורך קבלת טיפול בכלב, העניקו לנו ולכלב יחס מדהים, האווירה והגישה גם כן מדהימים, שילמתי מחיר זול ופניתי רק אליהם בגלל קירבת מקום.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של טל
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.8)
30/12/2015
שירות יוצא מן הכלל!
וטרינרית מעולה, עושה הכל בהמון אהבה נותנת שירות יוצא מן הכלל ובמחיר הוגן. אני לקוח שלה כבר כ-7 שנים ועושה אצלה את כל הטיפולים של שתי הכלבות והחתולה שלי במנוי שנתי. הטיפול שעשיתי היום היה חיסון משושה לגורה שלי וטיפול נגד תולעת הפארק לכלבה הבוגרת.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ברעוז
(4.6)
28/12/2014
פניתי לצורך טיפול שגרתי לכלב. היה טיפול על הכיפאק, השירות היה אדיב, בזמן והמחיר היה מעולה. בחנתי מספר מקומות אבל בחרתי בהם כי קיבלתי המלצה מחברים.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user26503
(4.8)
17/01/2013
פניתי לוטרינרית בגלל שלכלב היתה עצירות . היא היתה מקצועית , סבלנית , הקשיבה והראתה הרבה איכפתיות . היא עמדה בלוח הזמנים . המחיר קצת יקר .
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user36179
(5.0)
25/11/2012
טיפול בכלב. המחיר היה מה שציפיתי השירות היה אדיב מאוד האספקה היתה בזמן לא בחנתי הצעות אחרות בחרתי בו בגלל המלצה
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user60826
(4.6)
30/10/2012
מנוי שנתי למרפאה - השירות היה אדיב, מחיר טוב
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user40587
(4.0)
03/09/2012
עשיתי חיסון לחתול. היא צלצלה אלי להזכיר לי לחסן אותו והתחשבה בחתול. לא חיסנה בכל מחיר. השירות שלה היה אדיב מאוד. המחיר היה בהתאם לציפיות. מאחר והייתה קרוב לבית ולכן הגעתי אליה ולא בחנתי מקומות אחרים.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user80054
(4.6)
03/09/2012
מאוד אדיבה, מצויינת, יחס חביב וחם. השירות הגיע בזמן. המחיר היה בהתאם לציפיות
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user46117
(4.4)
03/09/2012
זו מרפאה וטרינרית, שאני מכירה מילדותי, חזרתי לאזור מגורי בילדות, וחיפשתי את המרפאה שהתמשתי בעבר, ונהניתי משירותיה פעם נוספת.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user25478
(4.0)
22/03/2012
הבאתי כלבה. השירות היה טוב. השירות היה אדיב מאוד. מחיר ממוצע ורגיל לוטרינרים. פניתי לבתי עסק אחרים לפני כן. בחרתי בעסק הזה ללא סיבה מיוחדת.
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת