

מציג 26-36 חוות דעת מתוך 47 חוות דעת על גרין מקלחונים
4.7
דירוג כללי

pnonah61
02/01/2024
5
שירות מצוין והתקנה מקצועית. האמבטיון הגיע תוך כמה ימים ושני אנשי צוות אדיבים התקינו בזריזות וזהירות רבה. מרוצים מאוד.

אביב
14/09/2023
1
זו חוות הדעת השלילית הראשונה שאני כותבת על איש מקצוע. אני לא לוקחת בקלות ראש פגיעה בפרנסה של בן אדם.
התקשורת התחילה חיובית מאוד, קיבלתי המלצה על מאור וגם בשיח איתו היה קל, זמין בווצאפ, מסכים לספק מהר.
הכל התהפך בשנייה, ברגע שהייתה בעיה (קיבלתי מקלחון חלבי ורציתי שקוף) מאור נכנס לשיח משפטי, התנהג אטום ואיים המון. ציין שאני מוקלטת והתייחס לכל מילה כאילו מכין את עצמו לעדות. לא נעים בכלל בכלל. אני אפילו לא יודעת אם זה היה יכול להיפתר אחרת, אבל זה בטוח לא היה צריך להיות כל כך תוקפני. למרות שהתייעצתי והבנתי שמשפטית אני צודקת, היה לי ברור שאני לא מתעסקת איתו. ממליצה גם לכם לא להתעסק.
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
18/09/2023
אביב,צר לנו לקרוא את חוות דעתך. אך יחד עם זאת בואי נעמיד את הדברים על דיוקם - לפני כשבוע פנית אלינו בבקשה להזמנת מקלחון פינתי הרמוניקה מתקפל בדוגמה חלבית.קיבלת מאיתנו הצעת מחיר מיוחדת וזולה לדגם הספציפי הזה של החברה המובילה בשוק הייבוא, ועם הבטחה שנוכל לספק לך את עבודת ההתקנה בצורה מהירה ויעילה.וכך גם קרה.כמו כן טופס ההזמנה עם כל פרטי ותנאי ההזמנה נשלח אליך למייל על מנת שתאשרי את ביצוע ההזמנה. הטופס נשלח אליך ביום שני האחרון ואת אישרת וחתמת עליו ביום שלישי האחרון. את עבודת ההתקנה בצענו היום. יומיים אחרי שאישרת את טופס ההזמנה.כלומר היה כאן תהליך שכולל יעילות, מקצועיות, ויסודיות ברמה גבוהה. כמו כן בעלך היה מרוצה ולאחר ההתקנה הוא שילם למתקין את עלות ההובלה וההתקנה ואמר תודה רבה כמו שצריך.בשורה התחתונה את קיבלת את המוצר שאישרת לנו וגם את יודעת שכך התנהלו הלכה למעשה הדברים. בנוסף הסברנו לך היום ( לאחר התקנת המקלחון ) שלאחר שמבצעים התקנה ללקוח לא ניתן למכור את המקלחון מחדש ללקוח אחר. לא רצית לקבל את זה ואף ניבלת את הפה בצורה מוזרה בשיחתנו האחרונה וחבל על כך.אגב בטופס ההזמנה יש פרוט על פרטי המוצר שמוזמן ועל תנאי ההזמנה שאת אישרת וחתמת ולכן "התמונה" שאת מציירת היא לא נכונה ולכן חשוב שכולם יקראו את התייחסותינו.

i
שירות זהב הוא צוות ייחודי של אנשי שירות שתפקידם הוא לאסוף חוות דעת מגולשים באתר לאחר קבלת שירות ממפרסם.
שירות זהב
06/08/2023
4
הם היו בסדר, מבחינת שירות שוחחנו בטלפון והכל בסדר

ybreal2
12/05/2022
5
הקשר עם מאור הוא מצוין, היה קשוב לצרכים ועשה עבודה מעולה, ממליץ מאוד ובהחלט אשתמש בשרותיו בהמשך.

i
שירות זהב הוא צוות ייחודי של אנשי שירות שתפקידם הוא לאסוף חוות דעת מגולשים באתר לאחר קבלת שירות ממפרסם.
שירות זהב
14/04/2022
4
סה"כ בסדר, הזמינות לא משהו היה ממש קשה לתפוס אותם, אבל בסופו של דבר נתנו שירות טוב.

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
שוקי
18/05/2020
5
מושלם
מושלם
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אביב
18/05/2020
5
מיקצוענים במילה אחת, עומדים בזמנים, עבודה ברמה גבוהה ביותר
מיקצוענים במילה אחת, עומדים בזמנים, עבודה ברמה גבוהה ביותר
שימי
13/05/2020
5
רכשתי אמבטיון
רכשתי אמבטיון לגרין מקלחונים ...שירות יוצא מן הכלל עבודה מקצועית ומחיר מצויין...ממליץ בחום
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
אלון מחדרה
08/08/2019
5
תודה על השירות המצויין
מענה מהיר ואיכותי, הסבר מדוייק שנתן מענה לשאלות, הצגה בהירה של המוצר התקנה. מעולה ומחיר טוב
אייזיק
16/01/2019
1
לא ממליץ
שירות עד הקנייה פצצה אחרי כמה זמן אפשר לדבר לקיר לא הייתי ממליץ בכלל. תגובות (1)

תגובה של בית העסק
23/01/2019
שלום רב,
תמוה מאד מדוע בחר הלקוח אייזיק לפרסם תגובה לא נכונה ומגמתית. הלקוח במשך תקופה ארוכה מאז התקנת המקלחון בביתו ( מעל שנה וחצי ) שיבח את השירות ואת העבודה שהוא קיבל מגרין מקלחונים. לפני מספר ימים הלקוח פנה לגרין מקלחונים בטענה לא נכונה ולא הוגנת שכבר הרבה זמן יש לו בעיה. מדוע אם כך הוא לא עדכן על " הבעייה " שיש לו במשך כל השנה הראשונה שבה יש אחריות על עבודת ההתקנה ? על זה לא היתה לו תשובה.בנוסף הלקוח קיבל פיתרון לשאלתו אך פשוט לא היה מוכן לשלם 300 ₪ עבור קריאת שירות של איש מקצוע ופיתרון הבעייה ( למרות שתקנון האחריות מוצג באופן ברור באתר גרין מקלחונים ) לסיום צר לנו שהלקוח אייזיק מנסה ליצור מציאות מעוותת ולא לקבל מענה סטנדרטי ומקובל.
07/01/2024