03-5727100
פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ מציעה שירותי תיקון טלוויזיות, כולל התקנה של טלוויזיות חדשות בבית הלקוח, תיקון שלטים, תיקון ספקי כוח ושנאים, תיקון מסכי טלוויזיות מכל הסוגים, תיקון פלטות פיקוד, תיקון שקעים ועוד. החברה נחשבת לאחד הגדולות בישראל בתחום השירות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה, ופועלת בהתאם לתו התקן היוקרתי ISO 9001:2000. היא מציעה גם ביטוחים למכשירי טלוויזיה ומעסיקה טכנאים בעלי כל התעודות הנדרשות, אשר עובדים הכשרות מקצועיות תכופות שמבטיחות כי יהיו מיומנים, מקצועיים ובעלי ידע רב בכל עת.

תחומי עיסוק

תיקון טלוויזיות ושירותי ביטוח

כתובת

רבי אליעזר בן הורקנוס 12 לוד

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:30 - 17:30
יום שישי 8:30 - 12:30

צור קשר עם פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ

* הסעיפים המסומנים בכוכבית הינם סעיפי חובה
*
*
*
*

מידע על פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ

אזורי מתן שירות

  • לוד

סוג שירות

  • תיקון טלוויזיה
  • התקנת טלוויזיה
  • תיקון שלט לטלוויזיה
  • חלפים ואביזרים לטלוויזיה
  • ביטוח לטלוויזיה
  • ספקי כוח לטלוויזיה

מאפיינים נוספים

  • תעודת טכנאי טלוויזיה ורדיו
  • אחריות לשירות
  • אחריות לחלפים
  • חלפים מקוריים
  • שירות למוסדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון ראשי
03-5727100
פקס
03-5727162

חוות דעת

שירות
מחיר
עמידה בזמנים
שביעות רצון
איכות
1.0
1.5
1.0
1.0
1.0
לא טוב
גבוה
מאחר כרוני
כלל לא
לא טובה
ציון ממוצע
1
שירות גרוע ביותר להמנע מעסק איתם
מזגן טורנדו איוורטר מקולקל והם שלחו בחור מאלרם מירושלים שלא מבין במזגנים אפילו לא בדק שלחו אותי ליבואןלמרות שזה התפקיד שלהם לטפל במזגן '' טורנדו שבמשך שבוע לא עונה ולא...
מזגן טורנדו איוורטר מקולקל והם שלחו בחור מאלרם מירושלים שלא מבין במזגנים אפילו לא בדק שלחו אותי ליבואןלמרות שזה התפקיד שלהם לטפל במזגן '' טורנדו שבמשך שבוע לא עונה ולא מתייחס'' פאל לא מוכנים לשלם לטכנאי חיצוני שמבין ויכול לתקן את הבעיה מעדיפים לייבש את הלקוח יותר משבוע בלי מזגן.
שירות
שביעות רצון
מחיר
עמידה בזמנים
איכות
1.00
1.00
1.00
1.00
1.00
לא טוב
כלל לא
לא מוצדק
מאחר כרוני
לא טובה
תאריך קבלת השירות :
16/06/2016
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
אופן קבלת שירות:
היה אצלי
אראלה
ירושלים
שירות טלפוני מביך, ביטוח מיותר, חולבי כספים, לא שווה כלום
חוות דעת זו אומתה על ידי חשבונית/קבלה
שוחחתי עם נציגת שירות, שמתישהו אמרה שהיא מנהלת שירות הלקוחות- בבקשה לבטל ביטוח על מכשירי חשמל שכבר אינם קיימים, שהיו שייכים לאבי בן ה-85 בדירה שהוא עזב כדי ללכת לדיור...
שוחחתי עם נציגת שירות, שמתישהו אמרה שהיא מנהלת שירות הלקוחות- בבקשה לבטל ביטוח על מכשירי חשמל שכבר אינם קיימים, שהיו שייכים לאבי בן ה-85 בדירה שהוא עזב כדי ללכת לדיור מוגן. השיחה עם הנציגה היתה פוגענית, לא ברורה, חצופה, גסה, מזלזלת, ובכך ייצגה את חברת פל כולה כחברה בעלת מאפיינים שליליים אלה. אורית הציגה את תקנות החברה כ"חוקים" שלא ניתן לשנות לפי סיטואציה או קול ההיגיון הפשוט, כאילו היו חוק אלוהי ולא מדיניות רשמית של חברה שניתנת לשינוי בהחלטה פשוטה. לא הוצגה שום גמישות בשם ההיגיון החופשי. אחד ה"חוקים" הללו הוא שעל אבי לשלם את הביטוח שנה קדימה מיום הביטול, בתוספת של "עלויות חברה", כאשר מהן עלויות אלו היא סירבה לומר ולהסביר, גם כאשר אמרתי לה שאם זה עומד על כ-200 ש"ח אז אוותר על הכסף, אך אני רוצה לדעת על מה מדובר. לטענתה רק הנהלת חשבונות יכולים להשיב בנושא, והם לא "רשאים" לדבר עם לקוחות. אורית הגדילה לעשות בכך שכאשר שטחתי את טענותיי היא השתיקה את הקו על מנת לא להקשיב לי. במהלך השיחה ואמרה שאינה יכולה לראות את המידע על תשלומיו של אבי והפנתה אותי להתקשר לחברת האשראי, אך בהמשך הציגה פתאום חלק מהנתונים. ממש ממש עלוב. אין שום יתרון בלבטח מכשירי חשמל באופן כללי, ובטח ובטח לא בחברה שלא נותנת שום רושם למעט זלזול מחפיר בלקוחות. לצערי הרב לא הקלטתי את השיחה, הגסות וההתנשאות והכוחנות בהן נתקלתי היו מביישות כל בר דעת, והחברה מתנהלת כך רק כי היא מרשה לעצמה בעולם בו לקוחות מתעייפים מלהילחם חזרה, כלומר עולם ששייך לדור המבוגר יותר. אני יכולה רק להניח שפרופיל הלקוחות של החברה עומד בעיקר או בחלק ניכר על בני הגיל השלישי, ובכך חברת פל עשויה לנצל לטובתה את מאפייני קהל הלקוחות הזה. מדובר בסכום של אלפי שקלים של ביטוח מיותר שאבי שילם, שתקף עד 2019, על מכשירי חשמל שהיו שווים פרוטות וכבר אינם ברשותו. אני מבקשת לבטל את כל התשלומים העתידיים. הדברים כעת עומדים על כך שחברת פל ביטוח אמורה להעביר לי תחשיב "גמר חשבון" ועלויות לביטול (כמובן שרק באמצעות פקס ולא במייל), וטרם עשתה זאת. לסיכום, לא מומלץ.
שירות
שביעות רצון
מחיר
עמידה בזמנים
איכות
1.00
1.00
1.00
1.00
1.00
לא טוב
כלל לא
לא מוצדק
מאחר כרוני
לא טובה
תאריך קבלת השירות :
18/05/2016
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
7
אופן קבלת שירות:
טלפוני
תיקון מקרר?????.
פניתי למוקד החברה , ביקשתי להזמין טכנאי לתיקון מקרר מסוג פריג'דר . נשאלתי מה הבעיה הוסבר לי שחשוב שאסביר בדיוק כולל פרטי הדגם, כדי שבטכנאי ידע איזה חלק להביא. הסברתי...
פניתי למוקד החברה , ביקשתי להזמין טכנאי לתיקון מקרר מסוג פריג'דר . נשאלתי מה הבעיה הוסבר לי שחשוב שאסביר בדיוק כולל פרטי הדגם, כדי שבטכנאי ידע איזה חלק להביא. הסברתי שהמקרר מקפיא את האוכל ונמסרו פרטי הדגם . קבעו לי שהטכנאי יגיע ביום א' בין השעות 08:00-13:00 , טענתי שזה מנוגד לחוק, כל כך הרבה שעות המתנה, אמרו הוא יתקשר חצי שעה לפני, שזה עדין לא עושה את זה חוקי, ביום א' בשעה 10:33 מתקשר אלי הטכנאי ומודיע לי שהוא תוך 10 דקות אצלי, {זוכרים חצי שעה?) , מגיע טכנאי פתח את המקרר לא פירק לא בדק הודיע שצריך להחליף את הווסט , והוא צריך להזמין מהחברה, ובזה נגמר השרות, כמובן שצריך להמתין עם מקרר לא תקין עד שיודיעו לך שיש את החלק ושוב יקבעו מועד חדש ואתה תצטרך שוב להמתין 5שעות לטכנאי שכרגע לא ברור מתי יגיע, . , אחרי טלפונים חוזרים ואיומים , הודיעו שנמצא החלק, ויגיעו להתקינו. שרות רע !!!
שירות
שביעות רצון
מחיר
עמידה בזמנים
איכות
1.00
1.00
1.00
1.00
1.00
לא טוב
כלל לא
לא מוצדק
מאחר כרוני
לא טובה
תאריך קבלת השירות :
08/11/2015
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
אופן קבלת שירות:
היה אצלי
חבל על הכסף
הרנו לקוחות של חברת פל משנת 2002 מעולם לא נתקלנו בשירות גרוע כזה. ב-20 לחודש זה הגיע טכנאי מזגנים לאחר שנאלצתי לקחת יום חופש מהעבודה ולחכות 6 שעות עד שהגיע...וגם זה לאחר...
הרנו לקוחות של חברת פל משנת 2002 מעולם לא נתקלנו בשירות גרוע כזה. ב-20 לחודש זה הגיע טכנאי מזגנים לאחר שנאלצתי לקחת יום חופש מהעבודה ולחכות 6 שעות עד שהגיע...וגם זה לאחר שינוי השעה שקבעו לי. כמובן שהמזגן לא תוקן! למחרת ביקשתי שירות פעם שניה ומאז קובעים לי יום ושעה ומשנים שוב ככה זה מתנהל כבר שבוע!!! עם ויכוחים חוזרים ונישנים שהמזגן תוקן. אני בושה ונכלמת מעצם העובדה שהפקידה שאינה יודעת דבר "מחליטה" דרך הטלפון מה מצבו של המזגן ממש בדיחה. איננו ממליצים וזאת בלשון המעטה לבטח את מכשירי החשמל אצל חברה זו שברגעי אמת אינם באמת בשבילכם!!!! חבל על הכסף
שירות
שביעות רצון
מחיר
עמידה בזמנים
איכות
1.00
1.00
1.00
1.00
1.00
לא טוב
כלל לא
לא מוצדק
מאחר כרוני
לא טובה
תאריך קבלת השירות :
20/07/2015
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
אופן קבלת שירות:
היה אצלי
יודעים לקחת כסף, ואז פשות לא מספקים שרות שמכרו
זו היתה טעות בשווי 4000 ש''ח כאשר החלטתי לבטח אצלהם 5 מוצרי חשמל. מדיח כלים היתקלקל לפני 8 ימים, נלקח למעבדה - וחזר לא עובד (כל זה תמורת 120 שקל נוספים, כמובן). שרות...
זו היתה טעות בשווי 4000 ש''ח כאשר החלטתי לבטח אצלהם 5 מוצרי חשמל. מדיח כלים היתקלקל לפני 8 ימים, נלקח למעבדה - וחזר לא עובד (כל זה תמורת 120 שקל נוספים, כמובן). שרות לקוחות רק מורח והחברה לא עומדת בשום תנאי של החוזה - פשות ביזון! אם אתם לא רוצים להשקיע כספכם בביזבוז זמן ועצבים - הימנעו ככל האפשר מהחברה האומללה הזאת!
שירות
שביעות רצון
מחיר
עמידה בזמנים
איכות
1.00
1.00
1.00
1.00
1.00
לא טוב
כלל לא
לא מוצדק
מאחר כרוני
לא טובה
תאריך קבלת השירות :
18/01/2015
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
אופן קבלת שירות:
היה אצלי
1 2
בית העסק פל טלויזיות וידאו (1985) בע"מ מופיע בzap דפי זהב בתחום: תיקון טלוויזיות ושירותי ביטוח. לרשימת בתי העסק המלאה בסיווג לחץ כאן  |  מידע זה רלוונטי לתחום תיקון טלוויזיות ושירותי ביטוח ובנוסף: תיקון טלויזיה, מעבדה לתיקון טלויזיה, ביטוח טלוויזיות
מידע על תיקון טלוויזיות ושירותי ביטוח
חזור מעלה