הגעתי פעמיים למוסך לטיפול שיגרתי ברכב. ההרגשה שלי היא שכל פעם דוחפים תקלות, בפעם הראשונה חשבתי בתמימות שבאמת היה צריך להחליף ויצאתי בנזק של 2500 שח. בפעם השניה החליף לי 4 בולמי זעזועים, כשהמחיר בטלפון היה שונה מהמחיר בפועל ובנוסף לא דאג להודיע לי שבעקבות כך צריך להחליף עוד כמה דברים ברכב, סהכ יצא חשבון 4000 שח - דבר שידעתי רק בסוף הטיפול. כמובן שניסה ״לבוא לקראתי״ והמחיר ששילמתי הוא לאחר הנחה ״גדולה״. לא ממליצה על המוסך.
פניתי למוסך עקב בעיה מסויימת, לאחר הטיפול אותה בעיה נפתרה אבל המזגן הפסיק לעבוד, תיקון המזגן עלה לי 2500 שקל שטופל במוסך אחר, לא בטוח אם זה חוסר מקצועיות או אמינות.
דבר נוסף מי שמגיע מגרופון שידע שזה ממש לא הסכום הסופי שהוא ישלם.
הרכב לא הניע, הגעתי לטיפול וטענו לתקלה מסויימת, פחות משבוע אחרי הרכב שוב לא הניע.. חשמלאים בדקו וגילו שהסטארטר הלך.. חזרתי לי.א.ב, אמרתי שלא פתרו את התקלה.. התנערו מאחריות לחלוטין ולא הסכימו להודות בטעות ולתקן את התקלה האמיתית- הסטארטר. דרשו על זה סכום נוסף.. לא הייתה לי ברירה שכן הרעב לא נוסע.. לכן סיכמתי על 700 ש"ח כולל מע"מ בצורה ברורה. במעמד החיוב, פתאום טענו שסוכם הסכום לפני מע"מ והתעקשו על כך. שוב- לא הייתה ברירה ושילמתי אבל סה היה שכר לימוד בשבילי.. טעות לא עושים יותר מפעם אחת. ואגב- תיקון כזה צריך לעלות לכל היותר 600 כולל.. בדקתי אצל שלושה בעלי מקצוע, הבעיה היא שזה לאחר מעשה ואת הנעשה אין להשיב.
הגעתי עם הרכב לטיפול, עוד לפני שראו את האוטו הציעו לי שתיה חמה ולהתכבד בעוגיות. השירות היה מהיר ונתנו לי להרגיש שהגעתי למקום הנכון. הצוות היה אמין אדיב ומקצועי ביותר והמחירים הוגנים. בהחלט אחזור
לשם בטיפול הבא!
הראשונה שניכנסתי למוסך הזה והופתאתי מהיחס המדהים. בוקר טוב, רוצה קפה? שאל אותי יאב עוד לפני שראה את האוטו. הטיפול בוצע בזמן הכי קצר ובמקצועיות הכי גבוע שיש. מעכשיו מרכז הרכב יאב זה המוסך שלי !
20/02/2019