Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
הובלות באסל- פינוי פסולת במכולות ורמסע - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 17:00
8:00 - 16:00
צפה בשעות הפעילות

ב- "הובלות באסל" אנחנו דואגים לפינוי הפסולת שלך בצורה יעילה ומקצועית. השירות המשולב שלנו כולל פינוי פסולת במכולות בגדלים שונים ורמסע, השכרת מכולות לפינוי פסולת בכל הגדלים הנדרשים, וכמובן פינוי פסולת והטמנתה במקומות מאושרים העומדים בסטנדרטי אייכות הסביבה.

נלווה אתכם בכל צעד של התהליך - מהתכנון והתאום, דרך ההובלה עצמה, ועד לטיפוח המקומות לאחר הפינוי. כל הפעולות מתבצעות על ידי צוות מקצועי ומנוסה, ובאמצעות ציוד מתקדם המבטיח יעילות ובטיחות.

מלבד הפינוי, אנו גם מספקים שירותי הובלה מיוחדים כמו הובלת ציוד כבד כמו מיני באגר ובובקט, הובלת קרצוף אדמה ואבנים, ואפילו הובלה ואספקת עצים להסקה ולתנורי חימום בייתיים.

אנו מקשיבים לצרכיך ומתאימים את השירות לפי הצרכים הספציפיים שלך. נסו את "הובלות באסל" ותוכלו לסמוך על שירות מקצועי, אמין ויעיל בכל פעם.

עוד פרטים

תחומי שירות

פינוי פסולת בניין פינוי פסולת תעשייה פינוי גזם פינוי פסולת מתכת

מידע נוסף על הובלות באסל- פינוי פסולת במכולות ורמסע

אזורי שירות

כרמיאל

תחומי העסק

קבלני פינוי פסולת

מאפיינים נוספים

פינוי לאתרים מורשים

פינוי פסולת באמצעות משאית רמסע

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 050-4302396

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הובלות באסל- פינוי פסולת במכולות ורמסע
נווט

יצירת קשר עם הובלות באסל- פינוי פסולת במכולות ורמסע

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של הובלות באסל- פינוי פסולת במכולות ורמסע

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על הובלות באסל- פינוי פסולת במכולות ורמסע

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist