Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אינדיג כריכות - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:00 - 20:00
צפה בשעות הפעילות

אינדיג כריכות - מומחים בכריכת ספרים ישנים וחדשים

אינדיג כריכות מתמחים במתן פתרונות כריכה מקצועיים לספרים ישנים וחדשים כאחד. בעלי הניסיון והידע המקיף בתחום, אנו מספקים שירותי כריכה באיכות גבוהה לאוהבי הספר והאוספים הפרטיים.

כריכת ספרים ישנים
לספרים ישנים וייחודיים, אנו מעניקים שירותי כריכה מקצועיים המשמרים את המראה והערך ההיסטורי של הספר. באמצעות חומרי גלם איכותיים ובעבודת יד מדויקת, אנו משקמים ומחדשים את כריכת הספר תוך שמירה על המקוריות והאותנטיות.

כריכת ספרים חדשים
לצד עבודת שיקום ספרים, אנו מציעים גם שירותי כריכה עבור ספרים חדשים. באמצעות מגוון חומרי גלם, גימורים ועיצובים, אנו יוצרים כריכות מותאמות אישית המעניקות לספר מראה ייחודי ואיכותי.

שירות מקצועי ואישי
בכל פרויקט של כריכת ספרים, אנו שמים דגש על השירות האישי והמקצועי. החל משלב ההיוועצות והיעוץ, ועד להשלמת הכריכה, אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח על מנת להבין את צרכיו ולספק את הפתרון המושלם.

צוות אינדיג כריכות מעמיד לרשות הלקוחות את ניסיונם הרב, הכישורים המקצועיים והתשומת הלב האישית, על מנת להבטיח תוצאה איכותית ומספקת בכל פרויקט.

עוד פרטים

מידע נוסף על אינדיג כריכות

אזורי שירות

בני ברק

תחומי העסק

כריכיות

שירותים וציוד לכריכיות

חנויות ספרים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 054-8401562

יצירת קשר עם אינדיג כריכות

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על אינדיג כריכות

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist