Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 26-36 חוות דעת מתוך 42 חוות דעת על שירות פיקס

1.5
ציון כללי 1.5
שירות 1.5
זמינות 1.5
איכות 1.5
זמינות וזמן המתנה 2
שביעות רצון מהמחיר 1.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות גרוע מאד ועלות חלפים גבוהה
נשברה ידית דלת מכונת הכביסה. התקשרתי ביום חמישי נאמר לי כי לא עובדים בשישי, ויום ראשון מלא לכן טכנאי יגיע רק ביום שני. הטכנאי הגיע, פרק הדלת ונתן הצעת מחיר יקרה מאד עבור החלפת ידית. לבסוף הסכמנו למחיר, אך לקח עוד שבוע עד שהגיע טכנאי להתקין חזרה את הדלת. סך הכל כ-10 ימים להחלפת ידית דלת! לשם השוואה, טכנאי עצמאי שדיברתי איתו ביקש שאשלח צילום של הדלת, ולמחרת הוא מגיע עם ידית חדשה ומתקין אותה על המכונה.
חברת שירות תיקונים גרועה מאוד ולא מומלצת
הם נותנים שירות למכשירי החשמל של י. שלום. התקלקלה לנו מכונת הכביסה של אלקטרולוקס אחרי 11 חודשים בלבד ובמשך כשבועיים הם עשו ככל שביכולתם להתחמק מהתיקון. התחיל במשפט לפנתאון שנאמר בטלפון "גבירתי אנחנו אף פעם לא מגיעים ביום שמזמינים אותנו". המשיך בהתעלמות טלפונית של מספר ימים, אחר כך שלחו בכלל טכנאי התקנות שטרח לומר שזה יעלה לנו הרבה. אחרי כמה ימים שלחו טכנאי חדש שלא ידע מה הבעיה אבל גם טרח לומר שזה יעלה לנו הרבה. במקביל, השירות הטלפוני ניסה למצוא תירוצים להטיל עלינו אשמה כגון "תראו לנו אישור מהמתקין" ועוד עד שבסוף נציגי היבואן המקביל י.שלום נשברו והם שלחו שליח לקחת את המכונה למעבדה אצלהם. בקצור, שירות רע, אחת מחויות השירות הקשות שהיו לי, ממליץ לא לקנות מוצרים שהם קשורים אליהם.
שירות גרוע
בתאריך26.5.17 התקלקלה מכונת כביסה סמסונג, יומיים לאחר מכן התקשרתי לשירות פיקס (המכונה עדיין באחריות), ע"י הפקידה הובטח לי שיתאמו איתי טכנאי אחרי החג. היום (7.6) כעבור כמעט שבועיים יצרו איתי קשר לתאום טכנאי לעוד יומיים!!! אציין כי במשך כל הזמן הזה התקשרתי לברר כל יום-יומיים מה עם הטכנאי..
שירות מילה גסה
לאחר שקניתי מדיח AEG , תיאמתי ביקור טכנאי שהגיעפתח את המדיח מהאריזה ולאחר שראה שאין מעבר לצנרת של המדיח במטבח לקח את הרגליים והלך למרות שהיה מתקין מטבחים בדירה ליד וביקשתי ממנו שימתין 5 דקות (ואכן לאחר 5 דקות המעבר היה מוכן). לאחר שהתקשרתי לשרות הלקוחות נאמר לי בפירוש שהטכנאי לא יוכל לחזור אך נתאם מועד חדש ללא עלות. להפתעתי בתיאום הבא לאחר כשבוע נאמר לי שהגעת הטכנאי בעלות 250 ש"ח, ביקור חוזר ואם אני לא רוצה הוא לא מגיע. לא עזרו הדיבורים, ויתרתי על ההדרכה המגיעה לי והחלטתי שאנשי שירות צריכים לדעת לטפל בלקוח גם אם ישנו מקרה הדורש טיפול טיפה שונה. לפעמים טיפול ושירות טוב שווה יותר מסכום כזה או אחר ושירות פיקס הוא ממש לא כז
בעייתיים
היה אצלי מתקין מורשה למכונת כביסה AEG שרכשתי, לא התקין בלי למכור לי עגלה למכונה ב 300 ש"ח, אחכ ניסה למכור לי ספק מתח, ב 250 ש"ח עולה פחות במקומות אחרים, ניסה למכור לי אחריות לשש שנים ב 1500 ש"ח, בקיצור ממש לא לעניין אחרי ששילמתי כסף רב על המכונה.
ביטול עיסקת אחריות מורחבת למוצרי חשמל עלתה ביוקר
ברגע של חולשת דעת השתכנעתי לחתום על עסקת הרחבת אחריות למוצרי חשמל, במסגרתה אף קבלתי מספר מוצרים כבונוס. הובהר לי שללא חלק ממוצרים אלא (מגני ברקים) לא אקבל גם את אחריות היצרן. ימים ספורים (פחות משבוע) מאוחר יותר הבנתי שטעיתי וצלצלתי לבטל את העסקה. נאלצתי להתקשר שוב ושוב אל החברה עד שלבסוף, לאחר כמעט חודש, הואילו לבטל את העסקה. עם זאת - את המוצרים שניתנו כבונוס (מגן ברקים ומגירה למייבש) לא הסכימו לקבל חזרה ומצאתי את עצמי משלם עליהם כ 800 שח. בשום שלב לא נאמר לי שלא אוכל לבטל את העסקה ללא תשלומים נלווים אילו. בנוסף גם רצו לחייב אותי בדיעבד בעלות ביקור טכנאי - שגם עליה לא סיפרו מראש. מאחר שסירבתי לשלם עלות זו, שלא צוינה במפורש מראש, אמרו לי שאם כך גם לא אקבל גם את אחריות היצרן עבור המוצרים (שגם לה הם אחראיים). בשורה התחתונה - מצאתי עצמי משלם מאות שקלים עבור מוצרים שלא רציתי ונשארתי בלי שום אחריות. בקיצור - אם הם מציעים לכם הרחבת אחריות, אני מציע בחום לדחות על הסף או להחתים אותם בדיוק מה תנאי ביטול העסקה. הערה - אין לי שום תלונה כלפי טכנאי החברה. הם חיברו את המוצרים כהלכה והמשיכו לדרכם. לא ממש נזקקתי לשירות טכנאי - באותה מידה יכולתי גם לחבר את המוצרים בעצמי.
לא מומלץ
לא הצליחו לתקן את המקרר שהיה באחריות. לא רצו להחליף. לא מומלץ
תיקון כיריים אינדוקציה
לקחו את הכיריים לפני שבוע ואין עדיין אינדוקציה שהם עדיין באחריות מתי אקבל אותם חזרה פשוט חוסר אחריות והתחשבות במאה ה-21 זה ממש לא שרות פיקס
שרות מתחת לכל בקורת
מייבש AEG, מוצר שאמור להיות אייכותי ביותר התקלקל לאחר 9 חודשי עבודה. לקח לפיקס 5 ביקןרים לפני שהצליחו לתקן את המכשיר ....שהתקלקל בדיוק באותה צורה. שרות מבולגאן, לא מנומס ולא מיקצועי
שירות טוב מאוד! ולא ברור מאילו בימינו
רכשתי מכונת כביסה AEG . לאחר יומיים התקשרו אלי משירות פיקס כדי לתאם את מועד ההתקנה וההדרכה. מאוד השתדלו למעני בתיאום השעה מאחר ואני איש צבא ולוח הזמנים שלי מאוד בעייתי. השיח הטלפוני מאוד נעים תומך וענייני. ברצוני לשבח את הנציגות, רותם שמחה ומנהלת השירות חגית על היחס החם והתומך. וכן גם את אהרון הטכנאי שהתקין הדריך והסביר בסבלנות ובנעימות. שאו ברכה והצלחה שירות פיקס.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist