עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
מידע נוסף על פרופ' טור אטל
מפה
מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על פרופ' טור אטל
1.2
דירוג כללי
dortenen
02/05/2021
1
חסרת רגישות
המפגש עם הדוקטור היה פשוט מבאס. המתנה של שבועות עבור חוסר רגישות כזה ): client
08/07/2020
1
לא ממליצה
פניתי אליה כמומחית בנשירת שיער מפני שהיה צוין וותק שלה יותר מ20 שנה.
מבחינת תורים היא הייתה יחסית פנויה (עכשיו מבינה למה).
הגעתי אליה לביקור ראשון, היא התיחסה אליי בעדישות רבה,הסתכלה על השיער שלי חצי דקה (לא עשתה שום בדיקה טריכולוגית) ורשמה לי ״הפניה״ לבדיקות דם (כללי, הורמונים + מחלות שאין להן קשר לנשירת שיער).
בקופת חולים כללית לקח מאמץ גדול כדי להסביר מדוע אני עומדת לעשות את כל הבדיקות האלה אבל בסוף קיבלתי אישור והפניה נורמלית לבדיקות. כשקיבלתי תוצאות הבדיקות התקשרתי אל ״קליניקה״ של פרופ׳ (שזה בעצם חדר בדירת מגורים) וביקשתי יעוץ כדי להבין האם אני צריכה לקבל טיפול. במקום שירות וייעוץ אני קיבלתי תשובה שעלולה לשלם עוד פעם. אמרתי ששילמתי כבר בביקור ואז שמעתי ישר ״לא משנה, עבר זמן, את היית צריכה מיד לפנות ל״פרופ׳״ .
זה משהו חדש - משלמים על רשימת בדיקות ולא על הפניה ישירה אפילו ולא מקבלים הסבר.
מתבקשת שאלה מה כולל מחיר 150 ש״ח אצל פרופ׳ הזו??? liat
07/01/2019
1
לא מרוצה כלל
הפרופסור פשוט "נפנפה" אותי. הודעתי מראש שהגעתי לשאול על מספר נושאים והיא פשוט חתכה אותי באמצע ולא הסכימה להמשיך לבדוק אותי. אמרה שאחזור לאחר בדיקות דם - כאשר ביקשתי לבדוק דברים נוספים שלא קשורים לבדיקות הדם.
יצאתי מוקדם במיוחד מהעבודה על מנת לטפל במספר דברים שהציקו לי ולא קיבלתי מענה לאף אחד מהם. נשלחתי לבדיקות ללא שום טיפול
כנראה שזו הסיבה שהזמינות טובה.. דניאל
08/08/2018
1
מאכזב
בצד החיובי, היא יחסית זמינה, והצלחתי להשיג תור יום אחרי שפניתי אליה. בצד השלילי, באופן אישי, אני הרגשתי שהנסיונות שלה להקליל את האווירה, הגם שנעשו מכוונה טובה (אני מניח), לא היו לעניין להרגשתי, ויצרו אצלי חוויה שהרופאה שמולי לא באמת מבינה כמה הבעיה שעמה הגעתי משמעותית עבורי ומדאיגה אותי. IS
31/12/2012
1.75
אכזבה
אכזבה.
בשנים האחרונות משפחתי ואני נוהגים להשתמש בשירותי רשת הרופאים של כללית מושלם. פגשנו ברופאים נפלאים בעלי תודעת שירות גבוהה וחדורי מוטיבציה לעזור ולשרת את הלקוח.
כל זאת עד שהגענו אל פרופ' אטל טור.
אקדים ואציין כי איני מתייחס לרמה המקצועית אלא לרמת השירות. חשתי שאיני מקבל את השירות הראוי לו אני זכאי כלקוח, במיוחד כאשר מדובר בשירות בתשלום.
ומעשה שהיה כך היה.
במהלך חודש יולי 2012 הגענו אשתי ואני לביקור אצל פרופ' טור ( יש לציין שאנו מגיעים מהשומרון אל הקליניקה שלה בתל אביב וכמובן שכל אחד מאתנו שילם בנפרד).
עם תום הבדיקה הנפיקה לי הרופאה מרשם למשחה. משהסתבר שהמשחה אינה מיובאת כבר זמן רב לארץ פניתי אליה בפקס לקבלת מרשם חליפי. משלא נעניתי לפקס התקשרתי וקבלתי בטלפון שם של משחה אחרת אך גם כאן הרוקח לא יכול היה לסייע בעדי והמליץ על משחה על פי שיקול דעתו.
בסוף חודש דצמבר הצטרפתי לאשתי כשזו היגיעה שוב לברור אצל הרופאה (בתשלום). בקשתי לנצל את ההזדמנות ולברר באיזו משחה חליפית אפשר להשתמש כאשר המשחה שהיא עצמה רשמה לי לא ניתנת להשגה.
הרופאה דרשה תשלום מלא עבור השירות גם כאשר היה לה ברור כי ניצלתי את 3 הייעוציים המותרים לי במהלך השנה. "באדיבותה הרבה" הציעה לי לשוב אליה בעוד יומיים ולנצל יעוץ ממכסת השנה הבאה. "ההסבר" שלה היה שהיא חייבת לרשום מה שהיא אומרת ואם היא רושמת זה כרוך בתשלום. כאמור – לא בקשתי מאומה מעבר לשם של תרופה חליפית לתרופה שהיא עצמה רשמה.
חשתי מושפל, אך העדפתי להימנע מכל ויכוח איתה.
- 1