אני רוכשת בחנות זו כבר כ 3 שנים משקפי ראייה לבני (כיום בן 7), ילד פעיל ונמרץ, ובכל פעם שהמשקפיים נשברו הם דאגו על המקום למצוא מסגרת דומה ולהחליף את העדשות במקום (שילמתי רק על המסגרת החדשה), כשהתפרקו הידיות הם תמיד סידרו במקום או החליפו בעלות סמלית. והכל במקצועיות רבה.
תודה רבה
האופטומטריסטים בבובר-מייזנר די מקצועיים, אבל מבחינת מה שהם מציעים - אין מסגרות ראייה מיוחדות והמחירים די רגילים בהשוואה לחנויות אופטיקה אחרות.
יש לי מסגרת מתכת של חברת gipsy שרכשתי מהם. זה מותג עיקרי שאותו הם מחזיקים. יש לי ניסיון רע איתו, אחרי שנתיים אחת הידיות מתחילה להתעקם והברגים מתחילים ליפול. אני מגיע; מזמינים לי ידית בעלות של 50 ש"ח. צריך להגיע שוב לאסוף את המשקפיים אחרי תיקון ובינתיים להיות עם המשקפיים הישנות. ואחרי כמה חודשים חוזר חלילה. מה שהם מציעים כל הזמן - זה לקנות מסגרת חדשה. השתכנעתי כמה פעמים - אבל בפעם הבאה אני פשוט לא אקנה שם. לא שילמתי על מסגרת כדי שאצטרך להתעסק עם תיקונים כל הזמן. גם ככה החנייה באזור בעייתית.
סיפור שכנראה יעבור לנכדים שלי...
נסעתי היום לתקן את משקפי הראיה שאני משתמש בהם למשחקי הטניס( כן חזרתי לפני מספר חודשים לשחק טניס לאחר הפסקה של עשור +). בחנות המשקפיים אמרו בהתחלה שאין סיכוי שקניתי מהם את המשקפיים כי הם לא ראו אותם מעולם אצלם בחנות אבל אחרי שבדקו במערכת הבינו שעשיתי הזמנה ב 2000 וגם בשנת 1996 ( אבל אין תיעוד של איזה סוג כי לא היה להם מחשב...). הם היו בשוק כי לא האמינו שהמספר שלי בעיניים לא השתנה, שמרתי על המשקפיים במשך 20 שנה! והכי מצחיק באתי בדרישה לתיקון כי רשום לי אחריות לכל החיים...
מפה לשם לקחו את המשקפיים לתיקון על חשבונם והחזירו את המשקפיים לכשירות מלאה + כיסוי חדש מתנה. טוב לדעת שיש עוד עסקים אמינים כמו הם.
הגעתי עם הפניה (טופס 17) מקופת חולים לבדיקת ראיה, בדיקה לנו אנו זכאים ללא תשלום כמצויין במפורש בטופס ההפניה, המוכרת בחנות סירבה לבצע את הבדיקה במידה ולא נזמין במקום משקפיים בניגוד מוחלט להפניה שצויין בה במפורש שעל המכון לספק בדיקת ראיה ללא תשלום. (את התשלום במלואו הם מקבלים מקופת החולים כנגד טופס ההפניה!)
גורשנו מהחנות בצורה מחפירה כאשר הבהרנו שאנחנו מעוניינים רק בבדיקה.
בבדיקה עם קופת החולים נמסר שהתנהלות זו בניגוד להסכם עם הקופה ושזו לא הפעם הראשונה שהם נתקלים בנסיון מצד העסק לאנוס את הלקוח לרכוש משקפיים אצלם.
1.העסק שלנו קיים 42 שנה ומעולם לא גירשנו איש.
2.ההתקשרות עם קופת חולים לאומית היא רבת שנים,יש לנו הסכמים דומים עם קופות החולי כללית ומאוחדת כל ההתקשרויות הם בגלל הרמה המקצועית ,ידע ,שירות ואמינות.
3.קופת חולים נלאומית אינה משלמת לנו עבור טופס 17 או עבור כל בדיקת עיניים אחרת
4.על פי ההסכם המבוטח יכול לבצע בדיקת ראיה אבל במידה ולא רוצה לרכוש משקפיים הבדיקה נשארת אצלינו.כל זה כתוב בטופס 17
5.גם בקופה מסבירים את האמור לעיל.
6.שנים שמבוטחי הקופה מכירים את ההסדר עג היום כולם קבלו את זה בהבנה.
7.צר לנו שהמתלונן/נת החליט/ה להכפיש את שמינו בסיפור שאין בו שום אמת.
לפני שאתם מאשימים אותנו בהכפשה שאין בה שום אמת, אתייחס לטענתכם שאינכם מקבלים שום תמורה מקופות החולים עבור טופס 17. טופס 17 הינו טופס התחייבות של קופת החולים לממן שירות שניתן שלא במתקני קופות החולים. טופס 17 שאיתו הגענו הוא טופס שמפנה אותנו לבדיקת ראיה אצלכם, בתמורה לתשלום מצד קופת החולים עבור בדיקה זו, זו המהות של טופס 17! אתם נותנים שירות - קופ"ח משלמת! אתם בחרתם לא לתת שירות לפני שגם אנחנו נפתח את הכיס ונשלם עבור משקפיים ובחרתם לעשות את זה בצורה המבישה ביותר. לא באנו לחלוק על המקצועיות והותק שלכם, במקום לטייח ולנסות להתחמק עדיף שתקחו את הדברים לתשומת לבכם ותנסו לשפר.
29/07/2013
30/10/2013