Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בנהריה
רועי בנאי שמאות מקרקעין בחיפה

חיפה

(8)
073-7825532 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
זיו חגאי שמאי מקרקעין וכלכלן בכרמיאל

שד' נשיאי ישראל 13, כרמיאל

(2)
072-3212849 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
צפניה קובי  -  שמאי מקרקעין בקרית ביאליק

קק"ל 70, קרית ביאליק

(7)
072-2645937 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על קרול גדעון

אזורי שירות

נהריה

תחומי העסק

שמאות מקרקעין

מאפיינים נוספים

ייעוץ להשבחת נכסים

תמ"א 38 ופינוי בינוי

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

טורקית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3210999

טלפון נוסף 04-9922945

פקס 04-9517165

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קרול גדעון
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על קרול גדעון

3.5
ציון כללי 1
מחיר 3.1
זמינות 4.4
שביעות רצון 4.2
שירות 4
איכות 4.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי ל"קרול גדעון" לצורך שמאות בית, הוא מקצועי ויודע את העבודה, קיבלתי יחס אדיב מאוד, הוא שמאי שנבחר ע"י הבנק ופועל לפי אינטרנס של הבנק, שילמתי מחיר סטנדרטי, ביררתי מחירים ופניתי אליו לפי הרשימה של הבנק והוא היה הכי זמין.
פניתי לצורך בדיקת שמאות. המחיר סביר. השירות מקצועי מאוד. היחס אדיב. בחרתי בו כי הוא הראשון שהופיע בזאפ. עמד בלוח הזמנים.
אי מתן שירות
נקבעה פגישה להגעה לצורך שמאות נכס. השמאית דחתה את המועד המתואם בפעם הראשונה בפעם השנייה אפילו לא טרחה להתקשר ולהודיע. כשהתקשרתי לברר למה לא הודיעו לי על אי הגעה נאמר לי שהתכוונו להתקשר אך לא הספיק (השעה הייתה 16:00 והפגישה תואמה לשעה 10:00). כששאלתי למה היא לא הגיעה נאמר לי "אני לא אבוא בשביל בית אחד". לאחר מכן השמאית הציעה להגיע למחרת בשעה שנוח לה ואם לא מתאים לי אז רק עוד שבוע. עברתי חוויה מאוד לא נעימה עם משרד שמאות זה ועם השמאית שאיתה שוחחתי במיוחד כשבסיום השיחה נאמר ע"י שמאית בשם מגי "יאללה, תעשה מה שאתה רוצה" וניתקה את הטלפון". נאלצתי לחפש שמאי אחר, מאשור אחר שיתן לי שרות מקצועי ואדיב. לא ממליץ לאף אחד לפנות למשרד זה.
פניתי ל"קרול גדעון שמאי מקרקעין" בכדי לקבל שירות הערכת דירה, השירות ברובו היה טוב, הוא הגיע בזמן שקבענו, היחס היה אדיב, המחיר היה יקר והוא לא בא לקראתי כאשר ביקשתי הנחה.
פניתי כדי לקבל הערכת שמאות של בית מגורים חדש שאני מעונין לקנות. התהליך עבר בצורה טובה מאוד. המחיר היה בהתאם לציפיות. לא בחנתי עוד מקומות. בחרתי בו בגלל קירבת המקום אלי.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist