Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מעבדת שיניים אוריינט יניב ניסן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
10:00 - 18:00
10:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

אוריינט - יניב ניסן מעבדת שיניים מציעה שירותים שונים למרפאות שיניים, בדגש על ייצור תותבות. יניב נחשב אומן תותבות, המחזיק בוותק של 32 שנים בתחום. במקום מיוצרות תותבות יצוקות, נשלפות, שלמות וגמישות, וכן כתרים, גשרים ותיקונים. יניב אף מבצע עבודות לשיקום ולתיקון תותבות, כולל התקנת ריפודים וחידושים שונים, ומתמחה גם בעבודות על גבי שתלים ועל כתרי זירקוניה. לבד מהשירותים שהוא מספק עבור מרפאות השיניים המקצועיות, הוא מציע גם עבודות ללקוחות פרטיים בעלי תותבות, המתמקדות באסתטיקה ובמראה התותבת.

עוד פרטים

תחומי שירות

תיקון שיניים תותבות שיקום על גבי שתלים שיקום על גבי כתרים כתרים לשיניים שיניים תותבות על גבי שתלים סד להלבנת שיניים סד כירורגי לקביעת מיקום לשתלים תותבות גמישות לשיניים תותבות פלסטיק לשיניים הוספת ווים ושיניים לתותבות ריפודים וחידושים לשיניים תותבות כתרי חרסינה על מתכת אצילה כתרי חרסינה ללא מתכת כתרי זירקוניה כתרים דיגיטאליים
עוד פרטים

מידע נוסף על מעבדת שיניים אוריינט יניב ניסן

אזורי שירות

הרצליה

תחומי העסק

טכנאי שיניים

שירותים נלווים

עזרה ראשונה לשיניים תותבות

ביצוע תיקוני תותבות במקום

עבודה עם חברות ביטוחי שיניים

מסגרת הטיפול

קליניקה פרטית

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 077-7784826

טלפון נוסף 050-5725402

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מעבדת שיניים אוריינט יניב ניסן
נווט

וידאו ותמונות של מעבדת שיניים אוריינט יניב ניסן

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על מעבדת שיניים אוריינט יניב ניסן

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הייתה לי בעיה בפלטה מעל שתלים התקשרתי וקיבלתי שירות מעולה וטוב ומחיר הוגן ממליץ בחום ובאהבה
מקצועי, זמין, אדיב והוגן
זמין מיידית, מקצוען, אדיב, סימפטי, והמחיר בהתאם לעבודה ממש מינימלי. החזיר את מצב התותבת הזמנית למצב טוב בהרבה יותר מקבלתה בראשונה. מומלץ ביותר!!!!
פניתי לבית העסק לקבלת שירות אחרי תאונה קלה, הם טיפלו בי בצורה מאוד אדיבה ומהירה, המחיר ששילמתי היה סביר. לא בחנתי עוד אפשרויות כי קיבלתי המלצות עליהם ובנוסף הם קרובים מבחינה גאוגרפית.
פניתי לבית העסק לצורך טיפול שיניים, השירות היה מעולה וסופק בזמן, אדיב ומקצועי, המחיר ששילמתי היה הוגן ביותר, בחנתי הצעות נוספות ובחרתי בו בגלל אופן הפירסום באתר וההתרשמות שלי ממנו בטלפון.
פניתי ל"אוריינט-יניב ניסן מעבדת שיניים" לצורך קבלת טיפול שיניים, הוא מיקצועי בצורה גבוהה, יחס אדיב, והוא עמד בזמנים, שילמתי מחיר קצת יקר למרות שלא ביררתי מחירים, פניתי אליו באקראי.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist