Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר אנה פוקס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ב', ד', ה'
יום ג'
יום ו'
10:00 - 14:00, 16:00 - 18:30
10:00 - 14:00
10:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על ד"ר אנה פוקס

אזורי שירות

קריית מלאכי

קריית גת

תחומי העסק

רופאים וטרינרים

מזון וציוד לבעלי חיים

מספרות לכלבים וחתולים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3268669

טלפון נוסף 08-6882051

פקס 08-6811547

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר אנה פוקס
נווט

יצירת קשר עם ד"ר אנה פוקס

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של ד"ר אנה פוקס

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על ד"ר אנה פוקס

4.5
ציון כללי 5
מחיר 4
זמינות 5
שביעות רצון 4.2
שירות 4
איכות 4.6
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יחס אישי מהלב שרות מצוין תמיד זמינים לכל שאלה ובקשה
פניתי לבית העסק לצורך רכישת מזון לכלבים. קיבלתי בזמן את השירות ושילמתי מחיר הכי זול בכל האזור, פניתי לבית העסק בגלל המחיר.
פניתי לבית העסק לצורך ניתוח לכלב. קיבלתי שירות מקצועי ויחס אדיב, היא קיבלה אותנו בזמן שתואם והמחיר היה סביר למחירי השוק. בחנתי הצעות נוספות ובחרתי בה בגלל המלצות.
פניתי לבית העסק על מנת לקבל ייעוץ רפואי בעבור הכלב שלי, קיבלתי שירות אדיב ומיקצועי, השירות סופק במיידי, המחיר היה סביר ולא בחנתי הצעות נסופות, הבחירה הייתה רנדומלית כי הם היו הראשונים שעלו בחיפוש.
פניתי למרפאה וטרינרית דר אנה פוקס בשביל חיסון לכלב שלי. הדברים הטובים שהוטרינרית בדקה את הכלב בנוסף לחיסון ללא תשלום,הציעה חבילות משתלמות, הם מקוצעיים זמינים ואני ממשיכה להגיע אליהם, ולא מחפשים לסחוט כסף. לא היו דברים רעים. השירות היה מאוד אדיב ומקצועי. השירות שקיבלתי היה בהתאם אלי ולזמן בו יכלתי להגיע. המחיר ששילמתי היה בהתאם לציפיותי. מה שגרם לי לבחור דווקא בבית העסק הזה זה השירות הטוב והאנושיות.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist