מאוחדת נוסדה בשנת 1974, מאיחוד בין קופת חולים עממית וקופת חולים מרכזית.מאוחדת הינה הקופה השלישית בגודלה בישראל והיא שוקדת על הגדלת מעגל לקוחותיה. מאוחדת זוכה שוב ושוב בציונים גבוהים בסקרי דעת קהל הנערכים לגבי שביעות הרצון של לקוחותיה לעומת קופות חולים אחרות ושמה דגש על מתן שירות טוב ומקצועיות הרופאים.
שלום רב
ב28.4.2020 יצרתי קשר דיגיטלי עם רופא אצלו אני מטופל . שמשום מה לא יכל להעביר המרשמים לבית המרקחת.
במזכירות ניסו לעזור לי אך מסרו כי אין זה בסמכותם והבטיחו כי מנהל הקופה יצור עמי קשר, חזרתי על בקשתי שוב ושוב בו ביום ואמש (3 פעמים) ומנהל הקופה לא חזר!
היום יום ו' 1.5.- אין מענה במזכירות והתרופות חסרות לי... - אני תוהה? אם לבקשה שטותית וקטנה- קופ"ח אינה מסוגלתלהיענות, מה יקרה כאשר בגילנו המתקדם נזדקק לשרותיה?
לאחר עשרות שנים בה טופלנו בדרך כלל (לא תמיד) כראוי, אנו שוקלים לעבור לקו"פ אחרת הקרובה למקום מגורינו
ואשר בתנו ומשפחתה נעזרים בה - ולא חדלים מלהלל את שרותיה, חבל אבל כנראה שאין ברירה.
(כל השיחות מוקלטות אצלנו ונוכל להוכיח אמיתות דברינו)
בתודה ובברכה - ארנונה ושבתאי ירושלמי
בחודש פבקואר 2019 הביאתי טופס בשביל החזר כסף על מדרסים ולא יכול לקבל החזר כסף על מדרסים. הייתי אצל מנהל סניף. הפתיה בתוך שבועה תיבל כסף. היום 12.9.19 אין כסף בחשבון.
אין זמינות טלפונית .
בהגעה לבדיקת הולטר - פתק מהמערכת מפנה לחדר שגוי, בו המתנתי כחצי שעה לשוא...
קיבלתי מכשיר הולטר תקול - שהפסיק לעבוד -ציפצף כל כ20 דקות. אין מענה או דרך ליצור קשר במקרה כזה . (וגם לא ניתנו הוראות למקרה של תקלה). בהחזרת המכשיר נאמר שהרופא יראה את התוצאות (החלקיות הקיימות) מיידית - וזה לא קרה . הדבר היחידי שעבד זה גביית הכסף בהוראת קבע עבור הבדיקה - שאין לי מושג היכן תוצאותיה ואין עם מי לדבר...