קופת חולים לאומית נוסדה בתקופת היישוב, בשנת 1933, על ידי התנועה הרוויזיוניסטית. לקופה למעלה משלוש מאות ועשרים סניפים ברחבי הארץ, והיא אחת מארבע קופות החולים הפועלות בישראל. הקופה מעניקה את שירותי סל הבריאות לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד-1994, ובנוסף מציעה למבוטחיה תוכניות לביטוח משלים. בשנת 2004 נחתם הסכם בין הקופה לבין חברת הביטוח "הראל" למתן ביטוח סיעודי לחברי הקופה.
לצערי לאחרונה אני נדהמת מהשירות הרע של קופת החולים סניף ראשון לציון.
1. יום אחד היתי צריכה תור דחוף לרופא ילדים, הבת הקטנה שלי היתה עם כאבי אוזניים. ניסיתי להזמין תור לרופא בסניף, לא היה רופא ילדים כלל בסניף. וגם לא בסניפים אחרים בראשון לציון. וגם לא בסניפים ליד ראשון לציון... בסוף הגענו לרופא מחליף בסניף חולון.
2. טיפולי שיניים בקופה עובדים בצורה כזו, שעל מנת לקבל תור לרופא מומחה שרופא של הקופה הפנה אליו, המתנתי כחודש ימים. תהליך מאוד מסורבל, דורש מציינת להיות הזרועה המקשר בין קופת חולים למרפאת השיניים שאיתה קופה עובדת. ואף אחד לא רוצה לעשות צעד אחד קדימה לעזור לפציינט הסובל. גם אחרי שהגעתי סוף סוף לטיפול מומחה, מסתבר שהמשך טיפול אני צריכה לחזור לעשות במרפאה המפנת למומחה, וגם לשם יש להמתין לתור שבועים...
3. הזמנתי תור לפיזיאוטרפיה, דווקא היה נוח, בסניף קרוב לביתי, ביום שישי... אבל מה- פיזיאוטרפיסטית התפתרה כעבור 2 טיפולים מתוך 8. ביקשתי להזמין תור חדש- פשוט אין בערב אחרי 18:00 בראשון לציון. שולחים להסתובב בערים הסמוכות בשביל לקבל שירות. לא ותאר את הבעיה עם התורים שעשו... נראה לי מספיק תאריך.
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
שוקי
05/09/2011
5
שרות אישי תחת עומס רב
הגעתי לסניף להסיר תפרים, בתור לאחות היה עומס רב,היתה אחות יחידה בעמדה, האחות עבדה במקביל ב 2 עמדות טיפולים קפצה מאחד לשני על מנת לתת לכולם טיפול אישי, תהליך הסרת התפרים נעשה באופן מקצועי תוך שמירה על סדין סטירלי הסרת התפרים הסבר, הצגת החוטים, חיטוי בסוף התהליך, בקיצור שרות עם חיוך ובצורה מקצועית