Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר גרינבאום אהרן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

ד"ר אהרן גרינבאום הוא רופא עיניים מומחה, ועומד בראש מחלקת שירות הקרנית בביה"ח שיבא.
הוא הוכשר כרופא בבית הספר לרפואה שבאוניברסיטת תל אביב במסלול של עתודאי. ואת התמחותו ברפואת עיניים עבר במכון העיניים על שם גולדשלגר, שבמרכז הרפואי שיב"א. בנוסף, עבר גם תת התמחות נוספת בתחום הקרנית ובמחלות חיצוניות של העין, ב - Toronto General Hospital בהדרכתו של פרופ' דויד רוטמן.
ד"ר גרינבאום מטפל במגוון בעיות עיניים לרבות: קטרקט, קרע בקרנית, קרנית חרוטית, כיבים וצלקות בקרנית.
למידע נוסף, ייעוץ וקביעת תור צרו קשר.

עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר גרינבאום אהרן

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

רופאי עיניים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3252735

טלפון נוסף 03-6851323

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר גרינבאום אהרן
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על ד"ר גרינבאום אהרן

3.7
ציון כללי 3
הקדשת זמן 5
איכפתיות 5
סבלנות 5
הסבר על הטיפול 5
זמינות וזמן המתנה 5
אדיבות והקשבה 5
מקצועיות וידע 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אנחנו מטופלים אצל דר גרינבאום שנים רבות לרבות ניתוחי קטרקט בקשנו לקבוע תור מאחר ובאחת העינים יש בעיה נדהמנו לשמוע שהרופא מקבל כעת רק לניתוחי קטרקט בלבד וביקור פרטי עולה 800₪;אנחנו מבוטחי מאוחדת מה קורה פה כל ההסטוריה הרפואית שלנו אצלו מדוע איננו יכולים לקבל טיפול?
מצוינת
ד"ר גרינבאום עובד שנים רבות בבית החולים תל השומר. אדם נעים הליכות ואדיב מאוד. מקצוען. ביקרתי אצלו עם ביתי ליעוץ. מומלץ מאוד. (רופא ).
רופא מצוין
אני בטיפול אצל דר' גרינבאום כבר שנים מספר. הוא לא רק רופא נהדר אלא גם אדם. בחודש שעבר עברנו אני ובת זוגתי אצל דר' גרינבאום ניתוח קטרק. לאחר הניתוח איני צריך עוד משקפיים לקולנוע ונהיגה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist