Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בנס ציונה
ד"ר שושני שחר חן בבאר יעקב

ז'בוטינסקי 46, באר יעקב

(1)
ד"ר גולדמן זהר-"פט קליניק" בראשון לציון

טביב 14, ראשון לציון

(11)
072-3211079 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על הבית הכתום - ד"ר זיו ערן

אזורי שירות

נס ציונה

תחומי העסק

רופאים וטרינרים

שירותים מיוחדים לבעלי חיות

פתרונות קבורה

שירות ביקורי בית

הטסת בעלי חיים

ייעוץ תזונתי לחיות

סוגי טיפולים

טיפולים מונעים

עיקור וסירוס

טיפולי חירום

טיפולי פוריות לבעלי חיים

שירותי אשפוז

טיפול נמרץ

בדיקות מעבדה

טיפולים רפואיים

טיפולי שיניים

רפואה גריאטרית

טיפולים אסתטיים

חיסונים

טיפול לקרציות ופרעושים

תילוע

בדיקה תקופתית

עוד פרטים

שירותים וטרינריים נלווים

רפואת גורים

כל השירותים תחת קורת גג אחת

שבב אלקטרוני לבעלי חיים

רפואת כלבי עבודה

ציוד וטרינרי מתקדם

עוד פרטים

מאפיינים נוספים

עבודה בשיתוף עם משרד החקלאות

רישוי עירוני לבע"ח

סוגי חיות

כלבים

מכרסמים

חיות קטנות

חמוסים

חתולים

עוד פרטים

נותן השירות

רופא וטרינר

מרפאה וטרינרית

וטרינר תורן

מוקד חירום וטרינרי

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3220392

טלפון נוסף 052-3302939

פקס 08-9389988

מפה

Navigate
מפת הגעה אל הבית הכתום - ד"ר זיו ערן
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על הבית הכתום - ד"ר זיו ערן

4.5
מחיר 3.5
זמינות 5
שביעות רצון 4.5
שירות 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
וטרינר מצוין!
ד"ר זיו מטפל במסירות מזה מספר שנים בכלב ובחתול שלנו. לאחרונה עיקר את כלבתי בת החמש כשהיא בהיריון ועשה עבודה מקצועית לעילא ולעילא. מומלץ בחום!
מצויין
סנדי , הכלבה שלי מטופלת אצל ערן כבר חמש שנים. השרות אדיב, יעיל, אכפתי ומסור. המחירים הגיוניים. וטרינר ואדם !
ממליצה בחום!
כבר כמה שנים שאנו מגיעים עם החתול שלנו לד"ר ערן זיו. היחס והשירות טובים מאוד ,המחירים בסדר גמור ואנחנו תמיד מתקבלים בחיוך ככה שכייף לחזור שוב ושוב :)
תגובות (1)

eran תמונה מגיב
תגובה של בית העסק

14/09/2015

תודה רבה על הפרגון כיף לשמוע.
חוסר אמינות מוחלט!
היינו בעבר אצל ד"ר זיו ועבור אותה הפרוצדורה הוא ביקש מחיר משולש מהפעם הקודמת, שהוא כפול בערכו מהמחיר עבור הפרוצדורה בבית החולים הוטרינרי בבית דגן! כשנשאל מדוע לא התריע מראש על המחיר הגבוה אמר ש"לא שאלו אותו". ואם זה לא מספיק, המחיר שננקב בשיחת הטלפון פתאום קפץ כשהגענו למרפאה לאסוף את החתול. לאחר שניסינו להתעמת איתו על המחיר ולהסביר שביררנו ובבית החולים לוקחים פחות מחצי מחיר, הוא התחיל להתמקח איתנו על המחיר כמו מוכר בשוק. אמנם הוא נתן בסוף הנחה, אבל עדיין שילמנו 500 שקל יותר ממה שהיינו משלמים במקום אחר (במקרה הטוב). גם אם הטיפול הרפואי היה ראוי, ההתנהלות מבחינת הכספים הייתה פשוט מזעזעת ומאכזבת. איך אפשר לצפות מאדם שמראה חוסר אמינות שכזו עם כספים להיות אמין כשמדובר בטיפול רפואי בבעל חיים?? יצאנו עם תחושות קשות מאוד מהביקור ולמרפאה הזו כבר לא נחזור.
תגובות (1)

eran תמונה מגיב
תגובה של בית העסק

16/08/2015

קודם כל צר לי על החוויה הלא נעימה שעברה המשפחה, זהו ארוע חריג ביותר במרפאה ב18 השנים בהן אני וטרינר. בתור אדם השואף תמיד ללמוד ולקחת אחריות למעשי אנסה לחפש אחר האמת ולהסביר את מה שקרה לפי הבנתי. 1 לגבי תימחור הפרוצדורה יש להבין שגם אם תומחרה בעבר אחרת היה זה לפני מספר שנים ומאז המחירים השתנו. למרות זאת היות והתמחור נעשה בהתאם למחירון ארגון רופאי חיות המחמד, הרי שעל המשפחה להודות על ההנחה שקיבלו בעבר ופחות להתלונן על ההוה. 2 יש להניח שהתמחור שהם מזכירים לגבי בית החולים הוטרינרי אינו כולל את סך כל העליות ,הטיפולים, האשפוז ובדיקות הדם, ומתיחס לפרוצדורה אחת ממכלול הדברים. מנסיון שלי ברוב המקרים, ומבלי לשפוט חלילה את התנהלותם או מקצועיותם של הרופאים שם, התמחור שלהם גבוה משמעותית ממני. 3המחיר שננקב בבקר היה בדיוק אותו מחיר שהתבקש במעמד שחרור החתול. אם מסיבה כל שהיא לא הייתי ברור בטלפון אני מתנצל. 4 האדם שהביא את החתול לטפול היה מודע לחלוטין לכל פעולה שהתבצעה ונתן אישור לכל פעולה נוספת כמו עריכת בדיקת דם ואשפוז. 5 לצערי בשלב בו נגמר הטפול הרפואי והחל ענין התשלום, נכנסה לתמונה אימו , שהביעה מורת רוח מהעלויות והתעלמה לחלוטין מאישורי הטיפול של בנה,אדם בוגר להערכתי מעל 30, ומהטיפול המסור שהציל את חיי החתול. התנהלות השוק אכן מאד לא מצאה חן בעיני, ונבעה מחוסר רצון הלקוחה לשלם ונסיונות ההתמקחות שלה שכמובן נהדפו על ידי. 6החתול הגיע במצב חירום וטופל מיד למרות שלא נקבע לו תור מראש. אכן בזמן שנסיתי להציל את חייו לא פרטתי את מחירי הטפול , אך כן התרשמתי מהאדם שמולי שהוא מעונין בטיפול ואף הסכים לבדיקות נוספות שהצעתי. על כך אני יכול רק להודות לו ולהשתדל בעתיד גם במצבי חירום להיות ברור יותר. 6החתול טופל במסירות רבה סביב השעון, חייו ניצלו התקבלו נתונים חשובים מבדיקות הדם שערכתי,והוצעו לו כל התרופות להמשך הטיפול מתוך רצון לעזור לבעלים. תימחור התרופות נכלל בחשבון הסופי וניתן כאופציה אותה בחרו הלקוחות לא לנצל והסכום קטן משמעותית. 7 למרות חוסר הנעימות התעניינתי למחרת בבריאות החתול ואיחלתי לו רפואה שלמה. כמו כן הבעתי צער על מה שחוו והדגשתי שאני מאמין שאם אותו אדם שהביא את החתול, לא היה מנתק מגע בשלב התשלום הדברים היו מסתיימים אחרת. הקשר שלי עם הלקוח חשוב לי מאד כפי שמאות מלקוחותי יכולים להעיד, וצר לי מאד שפה משהו התפקשש. 8בצד כל ההאשמות, אני עומד לחלוטין מאחרי התמחור שלי שהיה הוגן לחלוטין ומשקף את שנעשה, מאחל למשפחה ולחתול רק טוב ושמח מאד שלא יחזרו. 9ולסכום תודה לכם על שהערתם את תשומת ליבי לעניין.
פניתי ל"בית הכתום ד"ר זיו ערן" לסירוס חתול פלוס חיסון. הוא אדיב ומקצועי. קבע לי טור מהרגע להרגע. המחיר בהתאם, ביררתי מחירים מראש ואחרים רצו יותר יקר.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist